Hej,
Funderar på att köra några bandagar utomlands i höst/vinter/vår... Slovakien eller Spanien.
Funderar över hur man gör om hojen havererar eller man kraschar typ första dagen, brukar det då finnas hojar för uthyrning eller liknande?
Har en R6 -01, den funkar bra och är i gott skick rent mekaniskt. Men har man otur så kan ju allt hända...
Säg då att motorn rasar dag1, då har man lagt en rejäl slant för egentligen ingenting om man inte kan köra resterande dagar.
Visst skulle man kunna köpa en likadan extra hoj för en lite peng, men kan inte ha hur mycket prylar som helst. Har en del reservdelar men om någonting går sönder så är det enligt lagen om all jävlighet någonting man inte har delar till att laga.
Så hur funkar detta? Hur resonerar ni andra?
Funderar på att köra några bandagar utomlands i höst/vinter/vår... Slovakien eller Spanien.
Funderar över hur man gör om hojen havererar eller man kraschar typ första dagen, brukar det då finnas hojar för uthyrning eller liknande?
Har en R6 -01, den funkar bra och är i gott skick rent mekaniskt. Men har man otur så kan ju allt hända...
Säg då att motorn rasar dag1, då har man lagt en rejäl slant för egentligen ingenting om man inte kan köra resterande dagar.
Visst skulle man kunna köpa en likadan extra hoj för en lite peng, men kan inte ha hur mycket prylar som helst. Har en del reservdelar men om någonting går sönder så är det enligt lagen om all jävlighet någonting man inte har delar till att laga.
Så hur funkar detta? Hur resonerar ni andra?