Bandagar på Anderstorp 17-19 April 2011

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Den 17-19 April (söndag-måndag-tisdag) kör Team CaWalli MC Trackdays på Anderstorp.

På tisdagen kommer Pro Superbike att köra däcktester så då kan man få både köra sin vanliga landsvägshoj på bana samt se sverigeeliten testa inför säsongen. Det kommer även att finnas nya Kawasaki-hojar på plats.

Team CaWalli har hög säkerhet med många posteringar bemannade och bra organisation kring sina bandagar. Det är Team CaWalli som arrangerar Pro Superbike träningsdagar i samband med STCC.

Bifogat

Det låter som detta är för gatåkare enbart??? Ingen race grupp?

Ska bli kul, hoppas man nu får provköra nya ZX10 an. Men var tydligen för snabb, då min lokala återförsäljare knappt visste om VIP dagen. Eller är det ni som bestämmer vem som får köra den?
Antar att man kan få hjälp med grundinställning med fjädringen ( orginal ) då min hoj är helt ny?

Ska bli kul, hoppas man nu får provköra nya ZX10 an. Men var tydligen för snabb, då min lokala återförsäljare knappt visste om VIP dagen. Eller är det ni som bestämmer vem som får köra den?
Antar att man kan få hjälp med grundinställning med fjädringen ( orginal ) då min hoj är helt ny?

Klart vi kan hjälpa till med fjädringen. ska nog gå att lösa så du får prova nya zx10an med :yoparty

Klart vi kan hjälpa till med fjädringen. ska nog gå att lösa så du får prova nya zx10an med :yoparty

Du Petter, Om du lovar att visa ett bra snabbt spår runt anderstorp så bokar jag alla tre dagarn.

Mvh
Stefan Ljungberg (helt vilse på Anderstorp)

Du Petter, Om du lovar att visa ett bra snabbt spår runt anderstorp så bokar jag alla tre dagarn.
Mvh
Stefan Ljungberg (helt vilse på Anderstorp)

Boka alla tre dagarna du så ska jag visa dig en "genväg" så du blir snabbast i BOTT-gänget! :D:yoparty

Har en cbr600rr(racehoj) och har som personbästa på 1.53.67 så tiderna ligger nog runt 1.54-1.55 Har ni en klass för det eller är det för sakta :-)
Om hojen är hel efter Cartagena så kommer jag om det funkar för er.

Har en cbr600rr(racehoj) och har som personbästa på 1.53.67 så tiderna ligger nog runt 1.54-1.55 Har ni en klass för det eller är det för sakta :-)
Om hojen är hel efter Cartagena så kommer jag om det funkar för er.

Om du smyger efter mig och munken när jag visar honom kanske du också får syn på genvägen så du kan få ner varvtiderna lite =)

Det är bara att anmäla sig, inte många platser kvar nu så det är inget att fundera på!

Är det öppet för alla?

Långsam på bana är bara förnamnet på mig...

jo, men nu finns det tyvärr inget linjärt samband mellan erfarenhet och att kunna köra snabba varvtider... :)

Nej, det är ju så. Och är jag snabb så är du definitivt snabbare! Så, har du något stärkande att säga till ett gamlo så är jag idel öra!:tummenupp

Hej,

Ska man förvänta sig någon bekräftelse via mail eller så när man har betalt anmälningasvgiften eller är det bara dyka upp enligt de dagar man betalt?

Tack på förhand,

Rickard

Några frågor, finns det flera grupper för licens eller är det en grupp för licens och två för gata eller är det mixade grupper? Finns det några platser kvar på Söndagen för licens?

MVH Oscar

Någon i stockholmstrakten som ska ner? Jag är sugen på 18-19/4 om någon har plats i skåp eller på kärra.:)

Finns det platser kvar ?
eller kan man åka ner och betala på plats, tänkte närmast
på söndagen och/eller måndan..?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...