Bandagar 2010?

Den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge...
BKK har inte släppt sina, det är en del som fått inside info, 2010-02-01 kommer dagarna att släppas till deltagarna för bokning på SMC Schools hemsida.

Vår kalender är inte fullständigt klar än. Men jag kan väl lova så mycket som att där är flera trevliga nyheter i den.:)

Styrelsen har möte på tisdag. Vi brukar inte släppa den förän vi har allt klart och kontrakten är skrivna. Vi visade en prelimenär kalender på årsmötet, stora delar av den gäller fortfarande.

Då har man bokat och betalt sina 11 möjliga körningar för säsongen 4 knudan och resten sturup :tummenupp

Själv nöjde jag mig med att boka upp dom jag kunde i April och Maj. :)

Dock verkar man inte kunna se vilka som är bokade på olika evenemang men det är ju ingen jätteviktig funktion.

Kul annars att det verkar finnas funktion för att byta grupp om lediga platser finns :tummenupp (med reservation för att jag inte studerat den närmare och kanske missuppfattat allt)

Det funkar utmärkt att byta grupp. Jag tryckte fel första gången och det var jätte smidigt att kunna bara fixar själv.

Det funkar utmärkt att byta grupp. Jag tryckte fel första gången och det var jätte smidigt att kunna bara fixar själv.

Helt Rätt en ny funktion som vi lagt till *L*

Vi har uppmärksammat att det inte går att se vem som har bokat sig på hemsidan, vi jobbar på att rätta detta problem.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT