Bandag på Gelleråsen 6/7!

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Nu när man har If-jävulen till försäkringsbolag finns det inte längre så många bandagar att välja på...MEN den käre Christer Miinin diskriminerar oss ännu inte så jag tänkte helt enkelt passa på att åka på hans bandagar.

Det datum som passar mig är den sjätte juli (tisdag). Vore kul om man kunde göra nått liknande det vi gjorde i höstas på CM's bandag, samåkning från Uppsala mao! Är det någon som vill haka på från Uppsala?

Kostnad 850:-
Tre grupper (snabb+licens, normal & nybörjare)
Körning i 20 minuterspass från 9 till 16.

Se även: http://hem.passagen.se/miinin/diskett/BANDAGAR.HTML för mer info.

:hej /TT

Det blir att försöka ansöka om ledigt hemma då, men vart står det att IF kunder är välkomna eller vet du det bara, är det i triumphs eller smc:s regi det anordnas.
Jag är ändå i farten med körning på kinnekulle den 5/7.

Pertan skrev:
Det blir att försöka ansöka om ledigt hemma då, men vart står det att IF kunder är välkomna eller vet du det bara, är det i triumphs eller smc:s regi det anordnas.
Jag är ändå i farten med körning på kinnekulle den 5/7.

Jag ringde helt enkelt upp Christer och frågade som sa att det var ok. Däremot rekommenderar han givetvis alla If försäkrade att ha en separat olycksfallsförsäkring som gäller på bana istället (det är ju den man går miste om i trafikdelen).

tobbe skrev:
Jag ringde helt enkelt upp Christer och frågade som sa att det var ok. Däremot rekommenderar han givetvis alla If försäkrade att ha en separat olycksfallsförsäkring som gäller på bana istället (det är ju den man går miste om i trafikdelen).

Tyvärr kommer jag att befinna mig på ÖN dvs Gotland då, men du får gärna PM:a mig om olycksfallsförsäkringen eller om fler är intresserade lägga upp en tråd om det.

Är mycket sugen på att åka, men eftersom jag är optimist och räknar med att minst hamna i sandfållan en gång så törs jag inte åka hoj ner utan måste alltså försöka lösa transporten på annat sätt. Måste iofs kolla med familjen först om det är ok och dra iväg..;)

//B

Bear skrev:
Är mycket sugen på att åka, men eftersom jag är optimist och räknar med att minst hamna i sandfållan en gång så törs jag inte åka hoj ner utan måste alltså försöka lösa transporten på annat sätt. Måste iofs kolla med familjen först om det är ok och dra iväg..;)

//B

El familia! Ja kanske tur att man inte har det ännu :rolleyes: . Kommer tids nog antar jag. Angående transport, jag delar gärna på en släpkärra! Fast jag har ju iofs ingen bil men det brukar lösa sig...

Det är dagen efter Kinnekulle och det blir lite drygt att köra på två banåkningar direkt efter varandra (jag orkar, men det finns de som vill se mig hemma också :) ).

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna