Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MickeG skrev:2246367Platstillgång: Medelgruppen 4st, snabb 4st och race 5st
pink_panther skrev:2257325Hej,
jag är interesserad att delta i medelgruppen, men har aldrig kört på en bana förr. Har mc-körkort sedan 22 år, men det var inte förrans i år att jag kunde köpa mig en hoj (det blev en Triumph Speed Triple). Har numera avverkat över 450 mil och är sugen på kurvor ;-)
Jag undrar om det är en idé att anmäla mig, dvs om det är över huvud taget möjligt från er sida?
Hälsningar
Paul
Hornet_600 skrev:2257328Klart du ska anmäla dig! Kommer att bli kanon.
pink_panther skrev:2258883Hej, det är jag igen![]()
Nu har jag läst på litet grand och upptäckt (om jag inte har läst fel) att min försäkring inte gäller vid bankörning.![]()
Varken trafik eller vagnskadeförsäkring. Är försäkrad hos IF .....vad gör man då? Eller har jag läst fel? Någån som vet?
Är tacksam för alla svar ....![]()
Klart att du ska vara med och köra, du kommer inte att vara stoppkloss. Detpink_panther skrev:2257645Hej,
sugen är jag verkligen, man jag vill inte vara någon bromskloss för andra. Jag inväntar nog, vad instruktören tycker.![]()
Sist jag kollade fanns det 5st, du finner info om våra körningar på våran sidaAlicia skrev:2258182Någon plats i racegruppen?
MickeG skrev:2246367Platstillgång: Medelgruppen 4st, snabb 4st och race 5st
Strax före Härnösand, ca 40 mil från Stockholm.Big D skrev:2262584Jag är sugen. Vet dock inte vart Midlanda ligger. Finns det platser kvar än?
Beror i vilken grupp du vill köra, du ser antalet lediga platser/grupp påBig D skrev:2262584Finns det platser kvar än?
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |