Bakistips!

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Hoj
Gult ljudmonster!
Som namnet antyder någon som har tips på vad man kan göra när man är bakis utav h-vete. Trådskaparen vill i detta nu helst spy och skulle gärna se att elefanterna slutar spela basket i hans huvud. Alla tips på saker som lindrar uppskattas!

Förövrigt, aldrig mera strårom... :huvet

prise skrev:
Som namnet antyder någon som har tips på vad man kan göra när man är bakis utav h-vete. Trådskaparen vill i detta nu helst spy och skulle gärna se att elefanterna slutar spela basket i hans huvud. Alla tips på saker som lindrar uppskattas!

Förövrigt, aldrig mera strårom... :huvet
Hehe, vilt studentfirande igår eller? :hihi

Den enda är att börja dricka igen. Jag är åxå bakis som fan, men ska dra igång nu igen.. inte så kul i morgon..

cola cola o åter cola..coca cola...
vräk i sånt o sen kollar du på 2f2f eller tourqe eller nån annan skitfilm :tummenupp hjälper föga men så bruka jag göra :)

de e bara på att igen öl öl öl öl!!

en vanlig "bakis söndag" går till så här för mig kliver upp rätt tidigt , slänger på
tvn , en liter vatten sätter mig o surplar lite och efter det 2-3 mackor
och ett stort glas mjölk , borsta tänderna duscha , lunch tid , köpa pizza
sen är man återställd...

inga konstigheter...

rimag skrev:
Själv tog man studenten igår, dvs runt 15h full :3freak :fyllisar

Grattis! :banana

Nu börjar man bli lätt återställd igen måste jag säga, ett par timmars slöande framför sporthoj och www.string-emil.de och ett par äggmackor samt en kalldusch gjorde susen!

Nu är det bara börja ladda inför kvällens bravader! Det är arbetsamt att ta studenten! :3freak

Resorb??

köp en flottig pizza som du sedan dränker i bearnaise sås innan du vräker den. Pizza är det enda som går att vetenskapligt bevisa att det hjälper. Själv brukar jag alltid spy när jag kommer hem från krogen för jag brukar oftast lägga mig och vila på mattan i hallen då jag kommer in och då börjar det snurra som satan så jag börjar må illa. Iallafall, man mår bättre av att spy innan man lägger sig, plus att man ska dricka mycket. Sen efter pizzan så är man som ny.

Anton_Ljunghusen skrev:
kostade inte dom typ 20kr st?

Nope.. tror 20 brustabletter kostar 40 spänn.. alltså 2 spänn stycket.. Så jag bränner 6kr på resorb på en kväll... Och 200 spänn blackjack, 300 spänn taxi, 140 inträde och garderob och då har jag inte ens börjat räkna på drickat ännu! ...MArginell kostnad med andra ord...

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti