Bakis mage

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Urk bakis är namnet på leken idag, e så bakis att jag inte kan sova. Eller ja min mage är så sur och gasig att man inte kan sova i rummet jag är i, vad göra?

Föresten, signa upp mig för tallin kryss i veckan trotts att jag inte har tid, Är de värt de?

Och sist hur fixar man lättast och snabbast bort ogräss i grusgångar? Jag får inte elda konstigt nog :va Och ogräsgift är långsamt jag har bara en eftermiddag/kväll/natt på mig typ.

Fan ulrik blåser i hornet måste kila.

Har ni varit med om det svartgröna bakisbajset någon gång? Det är fan det värsta, man vet att någonting måste hänt för avsaknaden av gudomligt ingripande är absolut totalt. Inget så ondsint och illaluktande skulle finnas i världen om några universiella regler skulle gälla.

Har ni varit med om det svartgröna bakisbajset någon gång? Det är fan det värsta, man vet att någonting måste hänt för avsaknaden av gudomligt ingripande är absolut totalt. Inget så ondsint och illaluktande skulle finnas i världen om några universiella regler skulle gälla.
Då har du verkligen varit elak mot din lever. :nicka

150 spänn e nice:P jo de nice folk men finns de quins ombord? dom som e med e barndoms polares brudar eller ex....

Jadu... tror inte du har rätt personer med dig, tyvär. Måste vara personer som gillar att få roliga minnen! :fakta

Min senaste kryssning kan jag berätta att många i vårt gäng fick en varsin boll. Skitkul trodde ju vi. Det hela handlade om att man skulle köra en danslek, tyvär med en valfri pensionär! Jag kom iaf på andra plats! :tungan

Sen blev vi även stoppade av en Estländsk civilpolis. Var tydligen inte lagligt att dricka ginburk på gatan! :yoparty

Eftersom vad jag minns rätt har inte du fyllt den gyllene kryssningsåldern så därför brukar det inte finnas för mycket quins. Eller jo, dom dök upp först när nattklubben öppnade vad jag minns.

Allt handlar om vilka du drar med, är i vilket fall som helst en väldigt fin stad förövrigt! :)

Edit:

Detta kan beskriva vår resa i stora drag!
25i2fi8.jpg

Last edited:
Jadu... tror inte du har rätt personer med dig, tyvär. Måste vara personer som gillar att få roliga minnen! :fakta

Min senaste kryssning kan jag berätta att många i vårt gäng fick en varsin boll. Skitkul trodde ju vi. Det hela handlade om att man skulle köra en danslek, tyvär med en valfri pensionär! Jag kom iaf på andra plats! :tungan

Sen blev vi även stoppade av en Estländsk civilpolis. Var tydligen inte lagligt att dricka ginburk på gatan! :yoparty

Eftersom vad jag minns rätt har inte du fyllt den gyllene kryssningsåldern så därför brukar det inte finnas för mycket quins. Eller jo, dom dök upp först när nattklubben öppnade vad jag minns.

Allt handlar om vilka du drar med, är i vilket fall som helst en väldigt fin stad förövrigt! :)

Edit:

Detta kan beskriva vår resa i stora drag!
25i2fi8.jpg
hehe tro mig röja personer är vi och efter nattens harry b james så har jag inga tvivlel på att de blir många minnen hehe, föresten om man blir odrägligt full lär man hamna i nån fylle cell men när man kommer hem då va händer då? min student är två dagar senare och vore lagom imponerande att spendera den i häkte.
Kruxet är bara att jag som du gisa är 19 vilket förpassar oss till veckodagarna. Och följdfrågan är om det finns något att marinera oxfilen i när ölen är slut.

hehe tro mig röja personer är vi och efter nattens harry b james så har jag inga tvivlel på att de blir många minnen hehe, föresten om man blir odrägligt full lär man hamna i nån fylle cell men när man kommer hem då va händer då? min student är två dagar senare och vore lagom imponerande att spendera den i häkte.
Kruxet är bara att jag som du gisa är 19 vilket förpassar oss till veckodagarna. Och följdfrågan är om det finns något att marinera oxfilen i när ölen är slut.

Räkna inte med fööör mycket quins. Dock fanns det faktiskt mot min förmodan ganska många. Men kan ju vara mer om nu när sommarloven startar. Ja var ju där under en vanlig vecka.

Skulle det krisa sig så köp en upplåsbar häst i porrbutiken. Vi tänkte köpa den åt vår lärare men den var tydligen slut... :D

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti