Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
P@trik skrev:
Wheelie84 skrev:tnx för länkarna. men är undertailen på hotbodiesracing.com godkänd? har hört nånstans att dom inte är godkända. tror jag kör skylthållare och mini blink..blir renare så
Wheelie84 skrev:tnx för länkarna. men är undertailen på hotbodiesracing.com godkänd? har hört nånstans att dom inte är godkända. tror jag kör skylthållare och mini blink..blir renare så
Din blev schysst som fan! hur gjorde du? ska också ha såna där mini blink..vart köper man såna föresten? ska ha fram också..ska fixa det där på hojen innan den får gå in för vinter vilan..P@trik skrev:Hade varit bättre om bilden varit tagen bakifrån men såhär såg min ut..
Wheelie84 skrev:Din blev schysst som fan! hur gjorde du? ska också ha såna där mini blink..vart köper man såna föresten? ska ha fram också..ska fixa det där på hojen innan den får gå in för vinter vilan..![]()
P@trik skrev:Köpte en undertail från rhencullen(den finns på bild på eurobikes.com).
Blinkersna följde med men finns att köpa lite överallt kolla på www.touring.se
Blinkers fram hade jag sånna som låg emot kåpan.
Wheelie84 skrev:http://www.eurobikes.com/images/jmv/954/954-4.jpg Den där vill jag ha. Hur beställer/vart beställer man en sån? blir klockrent med den där.
var på eurobikes den där snygga fanns..hur mycke pröjsa du för din? typ 2 tusen eller va brukar dom ligga på? är bara o bolt on va?P@trik skrev:Antingen kan du ju beställa den ifrån eurobikes eller som jag ifrån rhencullens.
Tjo! okej..ska fixa nått snart..annars så blire en skylthållare bara o miniskylt och minblink..billigare så..P@trik skrev:Kommer inte ihåg riktigt men runt 2500:- får du räkna med..
Du måste kapa ur lite för att få den att passa men det följer med en bruksanvisning med hyffsade bilder.
Köp nu så har du nått att göra i vinter..
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten