Bahrain Superbike Championship; reseberättelse del 2! The races!!!

Helt underbar rejsrapport....

Men varför fick man inte byta till friska sulor ? - Måste ju känts "sådär" att behöva åka ut på såna ostar !

Visst....Säkert lika för alla, men ändå !

Men varför fick man inte byta till friska sulor ? - Måste ju känts "sådär" att behöva åka ut på såna ostar !

För att på nya däck skulle mozz försvunnit och lämnat alla bakom sig. De ville göra det lite mer intressant och jämnare för tittarna.

TACK!!!:tummenupp:tummenupp:tummenupp

Ja, det var lite tråkigt, SÄRSKILT som serieförarna i flera fall inte körde friträningen, de kunde ju banan redan. Så, när det var racedags hade jag kört en timma på mina ostar och de bästa hade kanske kört 10-15 minuter. Och, i den totala konkursen hade ett bakdäck till inte spelat så stor roll!
Så, lite synd var det!

För att på nya däck skulle mozz försvunnit och lämnat alla bakom sig. De ville göra det lite mer intressant och jämnare för tittarna.

Hahaha, ja du Vurparen, det kan vara så! Eller också inte, han som vann har faktiskt kört 2 säsonger i Moto2 och BORDE, oavsett kvalité på däcken, rasta oss andra GRUNDLIGT!!! Men i mina drömmar så hade jag SÅKLART VUNNIT OM INTE.....

:)

Men om man antar formeln...

((antal körda varv på banan innan racet)x(antal körda minuter på hojmodellen innan racet))/((antal körda minuter per däck)x(placeringen i racet))

...så kommer man att inse att du stekta dem allihop. :fakta

Men om man antar formeln...

((antal körda varv på banan innan racet)x(antal körda minuter på hojmodellen innan racet))/((antal körda minuter per däck)x(placeringen i racet))

...så kommer man att inse att du stekta dem allihop. :fakta

Har jag sagt att jag älskar dig?:Bugar:Bugar:Bugar

Det blev ju en riktigt bra film!!! Fina klipp och bra story!!!! Bra gjort!!!!!

Det blev ju en riktigt bra film!!! Fina klipp och bra story!!!! Bra gjort!!!!!

TAck Erik! Flera arbetskamrater har kommenterat "Han den där Erik som följde med dig... Vad är det för en egentligen? MÅSTE han dricka kaffe och filma SAMTIDIGT som han kör bil?":huvet

På det kommenterar jag GIVETVIS "Jamen han kör ju så ekonomiskt!!!":fakta

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...