GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vilka kommer att köra?
R-1000
GSXR1100R
Oscar
Allan
Wenhov
Mumlan
R-600
Jorpes
Pålle
R-1000
GSXR1100R
Oscar
Allan
Wenhov
Mumlan
R-600
Jorpes
Pålle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man fyller på listan juh, det kostar 600:-... ska Relapse, du och Tom köra?Macho Woman skrev:Är det så få som ska köra? Vad kostar kalaset?
Ja, vad har hänt med 125Jr,125R,250R och 250SP? B-race bruker väl vara öppna för alla B-klasser även om man brukar slå ihop några.marcus nilsson skrev:synd att det är så få klasser som är välkomna!
Om jag förstått HMS rätt är detta ett ERF med 2 extraklasser, typ som på karlskoga första helgen i Bikeweek.Gulsnabbtrajja skrev:Ja, vad har hänt med 125Jr,125R,250R och 250SP? B-race bruker väl vara öppna för alla B-klasser även om man brukar slå ihop några.
Aaahhhh...Nr:18 skrev:Om jag förstått HMS rätt är detta ett ERF med 2 extraklasser, typ som på karlskoga första helgen i Bikeweek.
Pilsner skrev:Vilken nivå är det på körningen?
Rookie 1000 är på tok för snabbt, men om GSXR1100R ska ut och rulla där finns det ju någon på samma nivå.
Jag har en ny cykel i år och har inte kört en meter med den. Jag kommer nog inte i närheten av 1,10 första gången och jag vill inte ligga ivägen för de snabba grabbarna. Dessutom tycker jag att det käns otäckt att bli omkörd av två hojar samtidigt, en på var sida, i en kurva samtidigt som allt möjligt skrapar i marken och jag tycker att jag har max nerlägg.
OM jag nu skulle samla mod till mig och OM hojen och bussen blir klar i tid var anmäler man sig?
Hur viktigt är det med "vagnbok" eller vad det nu heter till MC?
*okunnig*
Klart du ska köra, du kan ju tävla mot mig iafPilsner skrev:Vilken nivå är det på körningen?
Rookie 1000 är på tok för snabbt, men om GSXR1100R ska ut och rulla där finns det ju någon på samma nivå.
Jag har en ny cykel i år och har inte kört en meter med den. Jag kommer nog inte i närheten av 1,10 första gången och jag vill inte ligga ivägen för de snabba grabbarna. Dessutom tycker jag att det käns otäckt att bli omkörd av två hojar samtidigt, en på var sida, i en kurva samtidigt som allt möjligt skrapar i marken och jag tycker att jag har max nerlägg.
OM jag nu skulle samla mod till mig och OM hojen och bussen blir klar i tid var anmäler man sig?
Hur viktigt är det med "vagnbok" eller vad det nu heter till MC?
*okunnig*
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT