Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Ska vi fixxa till en hejjar klack för våra skånska förare på Knudan den 15:e. Hade varit roligt om vi alla var samlade.
Mvh//ZS
Mvh//ZS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ska inte du köra, det kostar bara 600:- sen är det ju KM den 16/5, 2 dagars race på KnudanZilversurfer skrev:Ska vi fixxa till en hejjar klack för våra skånska förare på Knudan den 15:e. Hade varit roligt om vi alla var samlade.
Mvh//ZS
GSXR1100R skrev:Ska inte du köra, det kostar bara 600:- sen är det ju KM den 16/5, 2 dagars race på Knudan![]()
Gör det nu, hur var det förra året, är man snabb med 1.03 eller 1.13Zilversurfer skrev:Tror du jag lägger 2300:- för att hämta ut licensen, för (1)ett race???. Men man kanske kan lösa 1 dagars![]()
Ska maila Eva G.
GSXR1100R skrev:Gör det nu, hur var det förra året, är man snabb med 1.03 eller 1.13![]()
Jag har oxå mailat Eva, om man får tävla och inte blir utkvalad så...Zilversurfer skrev:Jag siktar på ca 1.03+1.13/2
Har mailat nu...jag är inte orolig för att jag kör som en kratta snarare för min hoj fnv är så oehört nervös efter vurpan, 2,5 cm kortare hjulbas än normalt och en gaffelvinkel som inte är att leka med. Det kändes ganska ok på SRW men knudan är en lite snabbare bana.
Vi får se vad Eva säger.
GSXR1100R skrev:Jag har oxå mailat Eva, om man får tävla och inte blir utkvalad så...
Jag mailade Eva ang amälningsblanketterna, jag hittar inte dom på deras hemsidamicke.a skrev:Vad har ni mailat till Eva anmälning eller![]()
För jag vet inte hur man anmäler sig jag maila iofs Eva i går
och fråga om hur man anmäler sig![]()
vet nog inte vad jag snackar om gärna info om hur man
går tillväga tack![]()
GSXR1100R skrev:Jag mailade Eva ang amälningsblanketterna, jag hittar inte dom på deras hemsida![]()
Zilversurfer skrev:Du skickar den vanliga SM anmälningsblanketten finns på roadracing.se och svemo.
micke.a skrev:Har försökt skicka men fattar mig inte på det![]()
det måste väl ha med åldern att göra![]()
Du får köra KM men inte B-race med retardenFixx skrev:gamlot... Blir du ledsen om du blir ifrån åkt av en motard![]()
9-12 är det MCPålle skrev:Jag såg bara att det var KM för bilar, stämmer inte det?
aaa... så jobbar jag den helgen.Fixx skrev:jodå.. kan nog köra b-racet med motarden oxå. i r600
Miss BrInK skrev:Ska vi ha puffar o korta kjolar o sånt oxå??![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |