Börja med minimoto

ludis

Ny medlem
Gick med
19 May 2005
Hoj
suzuki TS Med Fler
Hejsan. Jag Har blivit lite sugen på att börja med minimoto men e lite osäker på vilken Modell och märke jag ska välja och om det finns nån bra klubb i stockholms orådet. Tänkte mig kanse burja med en kinamoto men en bra i sånna fall. Sen ha den och träna lite på och sen köpa en bättre. Tacksam för tips. MVH Ludde

Tjena!
Kul att flera vill börja med minimoto, alltid roligare ju fler man är...Om du tänker dig o börja med kinahoj så har jag en till salu om det kan vara nåt o annars finns det ju alltid alternativ.
Här har du i alla fall en länk till ett bra forum för oss som är intresserade av minimoto: http://forum.minimoto.se/portal/news.php
Där finns en lista bla med alla banor som är tillgängliga i dagsläget!:tummenupp

Sen gillar jag och meka och trimma. Så jag skulle vilja ha en minimoto jag kan lägga ut pengar på och sedan när jag säljer den få igen lite av dom pengarna så det inte bara blir pengar i sjön.

om du ska ha en kine mini så ska du ta isär hela motorn och byta alla packningar mm oavsett vilken modell, men det är inte lätt att få sålt en minimoto alltid.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman