Bålstabor med god smak

Psychodad

Varför tar semestern alltid slut?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Liten men naggande god KTM -12
Åkte genom Bålsta igår, och mötte 2 andra med Aprilia Mille. Är det några här som känner sig träffade? Kommer nämligen att flytta dit om ungefär 1 månad, och det vore kul att veta vad där finns för folk...

ingen? Mötte en idag igen vid östra överfarten över E18 i Bålsta.

Psychodad skrev:
Åkte genom Bålsta igår, och mötte 2 andra med Aprilia Mille. Är det några här som känner sig träffade? Kommer nämligen att flytta dit om ungefär 1 månad, och det vore kul att veta vad där finns för folk...
Det finns minst 1 i Bålsta och 1 i Skokloster.

Skokloster har jag spanat på en Mille :)

sen har jag sett en utanför personalfönstret nere på centrumparkeringen också, men jag har ingen aning om det är samma hoj :p fina är dom iallafall!

/AC

Mötte ytterligare en där idag, en -04 till och med.

Verkar som man kommer att ha en dussinhoj efter flytter dit... Får väl köpa mig en Suzuki istället. :3freak

Psychodad skrev:
Mötte ytterligare en där idag, en -04 till och med.

Verkar som man kommer att ha en dussinhoj efter flytter dit... Får väl köpa mig en Suzuki istället. :3freak
Du har aldrig mött en 600tt då? Kör där nästan dagligen...jobbar där :tungan

Karin.81 skrev:
Du har aldrig mött en 600tt då? Kör där nästan dagligen...jobbar där :tungan

Inte vad jag vet, men det är ju inte omöjligt... Har tyvärr blivit väldigt lite kört på senaste tiden.

om inte annat så kommer du att bli frånåkt av MADHONDA på sin bläjd! det är på hennes domäner du gör intrång på! :D

Psychodad skrev:
Vi byter jämnt! Ge mig din Mille så får du min SV650, du behöver inte ens lägga något emellan. Har inte sett någon annan här i Bålsta med en SV så du blir garanterat unik :tummenupp

Välkommen till Bålsta förresten. :hej

Fnutten skrev:
Vi byter jämnt! Ge mig din Mille så får du min SV650, du behöver inte ens lägga något emellan. Har inte sett någon annan här i Bålsta med en SV så du blir garanterat unik :tummenupp

Välkommen till Bålsta förresten. :hej

Jag har ett bättre förslag!! :D

Du kan få min ZXR400 och jag din Mille. Har inte sett någon annan i hela sthlm området med en liknande och inte finns det många i sverige överhuvudtaget. Men SVna rullar ju det massor av.. :tungan
Kom igen nu!! ;)

/AC

Vilken bikersmetropol :D
Och jag hyr ut uppställningsplats för hojar, självklart är det varmt o gott samt larmat.
Så är det någon som söker plats, PM:a mig så fixar vi det.

//Fredde

Gandalf skrev:
Jag vet sorry..
Men jobbar mer eller mindre helatiden nu.
Ska till Kinnekulle på måndag=)

:mad: :tuttar

Skoj, ska du köra själv eller bara vara paraflaxkille kanske? :rolleyes:
Själv får man köra på Le grand rörken på måndag :lol Är väl faktiskt nästan bättre än kinnekulle va va? ;)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT