Bästa proteinpulvret för priset?

Thoraby

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
nopp
Har kört på Whey-80 från gymgrossisten i 3 månader nu, och även om det känns helt ok för mig, känns det inte i närheten lika bra för mitt matsmältningsystem. Brännande fjärtar är en del av vardagen numera, så jag har bestämt mig för att vidga mina proteinvyer. Har hört mkt gott om Trueprotein, men dom verkar bara finns i USA o Kanada.
Har dessutom hört massor om att priset på vassleprotein kommer gå upp snart, vilket suger.

Några tips? Billigt o bra, är mina kriterier:tummenupp .

en gissning är att din mage inte gillar mjölkprodukter. vilket förstås gör att vassleprotein är ett dåligt val.

mjölk gillas. Youghurt också. Och ost. Men icke vassle. Iaf inte det dom använder i whey-80. Iofs köpte jag det för att det var det billigaste jag kunde hitta, det kanske inte var det bästa att gå på.

Du kan få köpa fiskrens av mig, dyrt ! Det är säkert massor av protein och om du betalar bra slänger jag med benen också (Kalk) :D :rolleyes:

Det bästa är tipple Whey protein där efter är det Whey 100
Det är mer effektivt

Skulle nog kunna säga att det är som V-power om man redan ligger på topp o vill klämma ut det sista med en redan trimmad motor är det bra
men för motionären så funkar det mesta.

Om du har ett högt protein intag eller kreatin intag så luftar magen sig lite
stå ut med det så länge inte folk runt omkring avlider av C stridsmedel eller om du får ont i magen av det

isåfall finns det soja protein eller Aminosyror (dyrt) om du vill experimentera lite

Jag brukar resonera som så att det är bättre att ha ett proteinpulver som man kännar att man har råd att ta fler drinkar av än med ett dyrare protein. Jag brukar köpa Star Nutritions Whey 80 eller Active Cares vassle.

Jag kör Twinlab för det är dyrt och då brukatr det vara bra. :)
De flesta andra känns som något som borde säljas med Abflex på Tv-Shop eller något, alla produkter med en bild på en musklig person på tycker jag suger.

även om det känns helt ok för mig, känns det inte i närheten lika bra för mitt matsmältningsystem. Brännande fjärtar är en del av vardagen numera,..

så, varför byta pulver? En braksjit förhöjer ju bara tillvaron. Vad sa du att pulvret hette ingen?:D

mmm skitmysigt att tappa tarmkontrollen när man är som djupast i knäböj :näsblod :näsblod

Blåbär! Man måste lära sig hantera "the force" medelst knipövningar och mental fokucering. Då kan man med lite tålamod accumelera en hel veckas väder för att vid väl valt tillfälle avfyra i det i en samlad trumpetstöt te x i biblotek, på begravning eller när Horras ska presentera literaturpriset.

Det bästa är tipple Whey protein där efter är det Whey 100
Det är mer effektivt

Skulle nog kunna säga att det är som V-power om man redan ligger på topp o vill klämma ut det sista med en redan trimmad motor är det bra
men för motionären så funkar det mesta.

Om du har ett högt protein intag eller kreatin intag så luftar magen sig lite
stå ut med det så länge inte folk runt omkring avlider av C stridsmedel eller om du får ont i magen av det

isåfall finns det soja protein eller Aminosyror (dyrt) om du vill experimentera lite

Ja, V-power har ju inte heller någon dokumenterad effekt (i oberoende tester) annat en ett onödigt hål i plånboken. :huvet

Hemoglobinpulver, 86% protein, vill du ha så kan jag fixa billigt. :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...