bästa färdiglagade köttbullarna?

vilket märke levererar de bästa färdiglagade köttbullarna?

• Antal röstningar
    0

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
färdiglade köttbullar, ett snabbt, billigt och enkelt alternativ till kvällsmat. underbart gott vete tusan men helt äckligt skulle jag väl inte säga att det är...
som pollen anger är alternativen många, men vilka är egentligen bäst?:va
motivera!

själv röstar jag för icas köttbullar då jag inte känner smakskillnad värd 12 kr kilot mellan dessa och scans men man faktiskt känner en smärre skillnad som nog kan vara värd de 4 kronorna man skulle tjäna på att köpa eldorado:tummenupp

euroshopper åker fetbort, känns som att käka sågspån som inte ens smakar gott. även om de är billigast (iallafall där jag bor) så är inte den knäppa konsistensen och smaken nog för att rättfärdiga ett sparsamt köp:arsele

Tycker det luktar gammal strumpa när man öppnar paketet på sånna där köpebullar:gnissla

Köttbullar smakar dåligt av natur, oberoende märke, lite som pasta/nudlar. Men om det måste vara så håller jag med om felix delikatess.

Ähh, fan vad ni är kräsna...
Visst smakar dom olika märkena olika, men alla duger bra om man är hungrig.

Asså, färdiga köttbullar innehåller väl sisådär 10% nötfärs & 90% slaggprodukter. Massa malda brosk & sånt snusk inrullat i malda tarmar.

Last edited:
Scan, alla kategorier, alla dagar, alla år.

Pungt!

Som redan tidigare sagts, Felix små delikatess kottbollar är de ENDA ätbara färdiglagade.
Scan o ica är urrk.

Haha ica, scan och flera andra är exakt samma köttbullar tillverkade i samma fabrik. Var ju tillochmed i tidningen för några månader sedan.

Min mamma heter Scan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...