Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
färdiglade köttbullar, ett snabbt, billigt och enkelt alternativ till kvällsmat. underbart gott vete tusan men helt äckligt skulle jag väl inte säga att det är...
som pollen anger är alternativen många, men vilka är egentligen bäst?
motivera!
själv röstar jag för icas köttbullar då jag inte känner smakskillnad värd 12 kr kilot mellan dessa och scans men man faktiskt känner en smärre skillnad som nog kan vara värd de 4 kronorna man skulle tjäna på att köpa eldorado
euroshopper åker fetbort, känns som att käka sågspån som inte ens smakar gott. även om de är billigast (iallafall där jag bor) så är inte den knäppa konsistensen och smaken nog för att rättfärdiga ett sparsamt köp
som pollen anger är alternativen många, men vilka är egentligen bäst?

motivera!
själv röstar jag för icas köttbullar då jag inte känner smakskillnad värd 12 kr kilot mellan dessa och scans men man faktiskt känner en smärre skillnad som nog kan vara värd de 4 kronorna man skulle tjäna på att köpa eldorado

euroshopper åker fetbort, känns som att käka sågspån som inte ens smakar gott. även om de är billigast (iallafall där jag bor) så är inte den knäppa konsistensen och smaken nog för att rättfärdiga ett sparsamt köp