Bästa datingsajten ???

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Jag får fan krupp på det här med krogen , visst det är jättetrevligt att
sitta o snacka skit o världsproblem med tjejer på krogen men fan
det funkar fan inte , inte för mig iallafall , så vilken är den mest seriösa dejtingsidan på nätet
där man kan träffa vettiga fruntimmer . inget jävla kunllkontakt , gärna erfarenheter uppskattas....

Har du provat borra?

I övrigt så tror jag inte så mycket på dating på nätet.
Mitt tips är o börja vardags ragga!
Jag hittade min bakom kassan på en Statoil mack.
Så enkelt som, du verkar söt! Kan vi fika nåndag?
Och så tackade dum fan ja!! :tuttar

Nu ska vi se.

Kravlista.
Pengar (massor)
Fint jobb
Snygg (Brad Pitt)
Magrutor
Träna
Gilla hemmamys skriver de flesta

Men allvarligt för fan betala inte för och prata med de dumma jädrans hönsen som beskriver sig perfekta men är bara en kråkskit
:)

Tänk på att de kanske är 1 tjej på ca 20-100 män så tänk ut vilka kvalitéer man måste. Ragga ute bland folk. :)

Har du provat borra?

I övrigt så tror jag inte så mycket på dating på nätet.
Mitt tips är o börja vardags ragga!
Jag hittade min bakom kassan på en Statoil mack.
Så enkelt som, du verkar söt! Kan vi fika nåndag?
Och så tackade dum fan ja!! :tuttar

Körde en likadan med hon i kiosken. Det blev inget förhållande men väl några ligg :tuttar

Ett säkert kort. :tummenupp

Låna en hundvalp å gå ut på stan, sen är det bara att välja en av alla som kommer fram..

Oavsett vad datingsidorna säger i sina reklamer så är det väldigt glest mellan guldkornen, vilken sida du än provar.

Jag testade match.com i en månad för ett par år sen. Hundralappen som medlemskapet kostade returnerade snabbt ett par samlag av varierande kvalité men inget man direkt ville gifta sig med ...

Mycket snack om hur mycket det ska tränas och inkomst och seriöst blaha, men när det väl kommer till kritan är foton så väl som presentation rätt photoshoppat ;)

Väl värt att testa men få inte upp hoppet om du är van vid krogragg, det känns nästan mer ärligt. :fyllisar

Rent allmänt så är nog det bästa tipset att börja prata med kvinnor på stan som du tycker ser intressanta ut. Om du inte är ett blockmongo så kommer du, även om du inte hittar din drömtjej på direkten, iaf göra några människor lite glada genom att vara en trevlig människa som faktiskt ville prata lite. För dejtingsajterna är så obalancerade vad gäller män och kvinnor att de kvinnor som hänger där tenderar att vara just de som inte kan få män att stanna kvar.
Och som sagts tidigare går det 100 män per kvinna, och det ger ju kvinnorna en helt sanslös mängd meddelanden om dagen, så för att ens få svar krävs att du har tur så att hon läser ditt meddelande, och skriver de första 2-3 raderna så att hon blir nyfiken och vill veta mer. Sedan måste du framstå som någon form av övermänniska helt utan fel och brister, vad de fel och bristerna är varierar som med alla kvinnor efter humör...
...

Men testa någon av de stora sidorna, de är allihopa samma sak.

Rent allmänt så är nog det bästa tipset att börja prata med kvinnor på stan som du tycker ser intressanta ut. Om du inte är ett blockmongo så kommer du, även om du inte hittar din drömtjej på direkten, iaf göra några människor lite glada genom att vara en trevlig människa som faktiskt ville prata lite. För dejtingsajterna är så obalancerade vad gäller män och kvinnor att de kvinnor som hänger där tenderar att vara just de som inte kan få män att stanna kvar.
Och som sagts tidigare går det 100 män per kvinna, och det ger ju kvinnorna en helt sanslös mängd meddelanden om dagen, så för att ens få svar krävs att du har tur så att hon läser ditt meddelande, och skriver de första 2-3 raderna så att hon blir nyfiken och vill veta mer. Sedan måste du framstå som någon form av övermänniska helt utan fel och brister, vad de fel och bristerna är varierar som med alla kvinnor efter humör...
...

Men testa någon av de stora sidorna, de är allihopa samma sak.

Om man ser ut som en struts med ölmage till marken då? För allt handlar ändå om hur man ser ut, har i plånboken alt mellan benen.

Sluta försöka så mkt och krogen är ändå det sämsta tänkbara stället att ragga på om man är ute efter något förhållandematerial enligt min mening. Vill du ha kul en natt? fine men oftast är med inte mer än så.
Håller med om att "vardagsragga" eller vad man nu ska kalla det...ser du en söt tjej i nyktert tillstånd och dagtid så bjud henne på en fika eller en lunch. Är hon intresserad så tackar hon ja och gör hon inte det så är hon antagligen ingenting för dig. Därifrån får du ta det som det kommer. Så svårt är det inte att hitta tjejer, sen kanske inte alla är ngt passande :va

...se till att utveckla krupp; finns alltid nån kärring som kommer förbarma sig för dig...

Om man ser ut som en struts med ölmage till marken då? För allt handlar ändå om hur man ser ut, har i plånboken alt mellan benen.

en tjock plånbok väger upp de flesta brister. :D
Den tjocka plånboken visar man med fördel upp i taxeringskalendern om man vill ha tag på de kvinnorna.

rich_guy.jpg

Visst, den bilden är ett ypperligt exempel på vad en tjock plånbok kan inbringa, men seriöst, vem vill ha den (ytliga) flickvännen egentligen? (knulla? sure, men flickvänsmaterial, knappast, räkna inte med att kunna lägga mer än 10 kr per månad på hojen hehe, resten måste hon ha till viktiga saker som kläder, smink, mobilräkning och fika)

Vardagsragga is the shit!

en tjock plånbok väger upp de flesta brister. :D
Den tjocka plånboken visar man med fördel upp i taxeringskalendern om man vill ha tag på de kvinnorna.

Ja. Ta en tur till St Tropez så får man en ny tolkning av ordet "golddigger". Kvinnorna måste ha något inbakat i deras gener som gör att plånboken blir så avgörande för hos männen är det inte lika omfattande.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon