Bästa översättningssajt? (som lirar med ebay)

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Liten Galen
Vilken sida är bäst på att översätta?
Google översätt är iofs rätt underhållande medan Babelfish är totalt obegriplig.
Jag har ett gravt ebaymissbruk och hänger ofta på ebay.de & ebay.it, men det vore ibland kul att förstå lite mer exakt vad som säljs, ibland räcker inte bilden...

Ex. från ebay.it: Köparen perfekt, varma mjuka, det var ett nöje ... Consigliatissimo
Som feedback låter det ju positivt, men f*n vet om det var en vara eller en tjänst....:va

Ska den här tråden landa i nån annan forumdel kanske?

Jag känner inte till några bättre men ibland kan man få bättre resultat om man först översätter originalspråket till engelska och därefter vidare till svenska om man vill ha det på svenska. Fått för mig att det ligger mer arbete bakom de funktioner som översätter till just engelska jämfört med de som översätter till svenska....

Jag översätter med google till engelska. Har också fått för mig att det blir bättre. Men jag vet inte.

Tack, har också provat engelska som alternativ, men motorcykelspråket är begränsat ändå, och det mesta godiset till min moppe finns i Tyskland & Italien..

Men har man tråkigt kan man leka "viskleken" och se vad en mening blir om man hoppar runt bland språken och sen återgår till svenska:rolleyes:

Tack, har också provat engelska som alternativ, men motorcykelspråket är begränsat ändå, och det mesta godiset till min moppe finns i Tyskland & Italien..

Men har man tråkigt kan man leka "viskleken" och se vad en mening blir om man hoppar runt bland språken och sen återgår till svenska:rolleyes:

Ere på tyska kan du använda Tant som översättningssajt, lirar ej med eBay men kan nog fixa ändå:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back