bärhjälp

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
nu skiter jag i vilket........

jag kommer att slå till på R6:an på måndag eller tisdag.. eftersom säljaren e lite otålig....

problemet som alla känner till är att det är en importerad hoj, och att jag väntar på besiktning.

iom att den inte är reggad, kan jag heller inte försäkra den.

så vem av er skulle kunna tänka sig att hjälpa mig lyfta upp hojen en våning, så jag kan ta in den i vardagsrummet ? vill inte bli av med den ju.

skicka pm. kollar av den varje dag :D
// Henke

Hade gärna hjälpt till men ska sova hehe. Jobbar natt i natt. Ska servera korv och bensin till otacksamma fyllesvin...jippi! :fyllisar

Men eftersom jag e så snäll..hmmm...när ska du ha hjälp..Vaknar vid typ 14.00
Så ska du ha hjälp på eftermiddagen så kan jag hjälpa till. Fast vi kanske behöver vara 1 till? eller.Nog för att man styrketränar men kan bli lite knepigt med hur man ska bära saken hehe..Du får bränna upp för trappan :hihi
Går in på sporthojen imorgon när jag vaknar så kan du ju hojta till när du ska ha hjälp.

Last edited:
jag skall JAGA en bes. tid på måndag & tisdag... om jag får en kommande veckan skiter jag i att ta upp den... annars blir det att bära... troligtvis onsdag

Jobbar 14-22. Allt innan dess och efter kan jag bära.

wonderwizard skrev:
nu skiter jag i vilket........

jag kommer att slå till på R6:an på måndag eller tisdag.. eftersom säljaren e lite otålig....

problemet som alla känner till är att det är en importerad hoj, och att jag väntar på besiktning.

iom att den inte är reggad, kan jag heller inte försäkra den.

så vem av er skulle kunna tänka sig att hjälpa mig lyfta upp hojen en våning, så jag kan ta in den i vardagsrummet ? vill inte bli av med den ju.

skicka pm. kollar av den varje dag :D
// Henke

Om du vill kan du ställa in den hos mig,larmat+hundbevakning samt att min flytande försäkring täcker den om nåt skulle hända. Mvh Johan/ Sandström MC. Pm' isåfall.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back