Bärbar dator söker till gymnasiestuderande dotter

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Honda Pan European
Bärbar dator sökes till gymnasiestuderande dotter

Lägger ut en förfrågan om någon ev har en beg bärbar dator som inte kostar en förmögenhet. Inga jättekrav men en processorhastighet på ca 500mhz eller mer skulle vara bra, cd-läsare och ev också diskettstation är ju praktiskt, minne över 128 mb krävs väl för att kunna köra XP på ett någorlunda bra sätt. Om någon har något sådant så skulle det bli en bra fördelsedagspresent till min snart 17 åriga dotter. Pris?

Last edited:
El Garto skrev:
Lägger ut en förfrågan om någon ev har en beg bärbar dator som inte kostar en förmögenhet. Inga jättekrav men en processorhastighet på ca 500mhz eller mer skulle vara bra, cd-läsare och ev också diskettstation är ju praktiskt, minne över 128 mb krävs väl för att kunna köra XP på ett någorlunda bra sätt. Om någon har något sådant så skulle det bli en bra fördelsedagspresent till min snart 17 åriga dotter. Pris?
http://www.inrego.se/SE/products/showprd.php?detail=204013&itemcategory[]=2000&itemcategory[]=2001

Reconditionerad begangnad med garanti 2.795:-

Du kan ringa till datorbutiken login i trelleborg dom får in bärbara datorer från företag som dom säljer till hyfsade priser "tror jag".
Dom har just fått in ett gäng.

www.loginab.se

Crash skrev:
Du kan ringa till datorbutiken login i trelleborg dom får in bärbara datorer från företag som dom säljer till hyfsade priser "tror jag".
Dom har just fått in ett gäng.

www.loginab.se

Tack för tipset :)
Jag var där idag, de ska skaffa fram en 800mhz:are med 256 mb ram och cd-läsare för 2000:- tills på måndag. Tydligen skulle det finnas en till men med 650 mhz om någon är intresserad.

El Garto skrev:
Tack för tipset :)
Jag var där idag, de ska skaffa fram en 800mhz:are med 256 mb ram och cd-läsare för 2000:- tills på måndag. Tydligen skulle det finnas en till men med 650 mhz om någon är intresserad.
Pris på 650 mhz? mera info .......

Mr K skrev:
Pris på 650 mhz? mera info .......

Skulle tro att det blir ungefär samma pris och samma konfiguration för övrigt.
Har du lust så kan du åka med ner till Trelleborg på måndag vid 5-5.30 tiden (jag kör bil). Dessa 2 finns inte i butiken utan skulle "hållas på" tills annat var sålt. Jag lyckades övertala han som stod i butiken idag att se till att jag fick första tjing på måndag.

Hoppas ni inser att en så gammal bärbar ofta är slutkörd. Speciellt när dom kommer från företag. Folk är inte direkt rädda om sina prylar precis.

Men lycka till, man kan ha tur =)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...