Nisse Järnet
pschyy =D
Rosta bara ni som lirar cs på sh tack.
edit: Jaja går inte att ändra stavfelet i pollen så ni får leva med det
edit: Jaja går inte att ändra stavfelet i pollen så ni får leva med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är tamefan klok du!abstruse skrev:Jag var från början rabiat motståndare till AWP, men har med tiden tyckt det är ok. Likväl är de roligaste servrarna på nätet de som är icke-AWP......
bla bla bla bla blaaaa
.....bruka och missbruka.
Jag röstar för AWP, så länge den används "snyggt".
Nisse Järnet skrev:Du är tamefan klok du!![]()

Men vi som är så kass dör ju bara direkt.A© skrev:Enkelt Awp/Awm är en del av spelet = Låt den vara..
Folk som klagar på den kan ej använde den, som man ska..
Med rätt metod är det ganska enkelt att plocka ur en Awp/Awm spelare, både med scouten. Ak, Auto-sniper, Colt, bara man vet när man sticka fram huvvet och hur man ska röra sig för att inte bli träffad...
Använd smoke och flash.. mycket enkelt verktyg emot Awp/Awm
A© skrev:Enkelt Awp/Awm är en del av spelet = Låt den vara..
Med rätt metod är det ganska enkelt att plocka ur en Awp/Awm spelare, både med scouten. Ak, Auto-sniper, Colt, bara man vet när man sticka fram huvvet och hur man ska röra sig för att inte bli träffad...
A© skrev:Enkelt Awp/Awm är en del av spelet = Låt den vara..
Quaya skrev:Tro mig... det du säger funkar inte. Jag har lirat de där spelet på ganska hög nivå för något år sedan och mött helt sjuka AWP'are... smoke KAN funka men i en match vill man inte ta den risken att bli dödad för det är ett stort minus för laget varje gång någon dör och flash funkar inte alls på en grym kille.. är man, ja vad ska man säga... en rutinerad och jävligt skillad kille så vänder man sig bara bort snabbt när flashen kommer... MEN det enda som kan funka är att man kastar fram en smoke och springer fram innan dem har börjat släppe ut rök.. eftersom en smoke låter exakt som en flash så kastar man den så tror man att det är en flash så vänder man sig samtidigt som han då går fram och tar livet av en![]()
Så man boxar in honom istället, letar upp ett säkert ställe och väntar ut honom bara. Men är man T (terroristerna) så går man självklart till den andra bombplatsen om de skulle vara så att nån AWP står o väntar på en vid den ena.
mmm skrev:Jupp den är en del av spelet, tycker att den skall vara med. Som du säger går det att plocka en awp-kille med rätt taktik. Detta är dock ej problemet, utan när ct har 5 gubbar med awp/cp-sniper på aztec så är det sådär kul att lira tex... Awp med måtta funkar, annars ej...
Jo iofs, men detta är just det som är så bra med SH, att man kan diskutera fram lite bättre.A© skrev:Visst jag håller med dig.... 5 awp/awm på Aztec är overkill och känns ganska lönlöst.....
Men så är det på Public...
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller