AVSMAK för hojåkande =\

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Fick det precis. 0 grader, lite snö på kanterna, fuktig och översaltad vägbana. Jepp, körde hoj till jobbet idag! -Med orginalslipon och andra laglydigheter. Skall besiktiga idag nämligen! Det minst roliga och mest oroliga turen jag haft på länge. Höll fan andan och spände hela kroppen i varje sväng. Har spänningshuvudvärk nu. Nu ska jag koka kaffe. VÅÅÅÅR, VAR ÄR DUUUU? :huvet

Aja, det är ju bara 5 km till besiktningen härifrån! :(

Edit: näe... när man står och tittar ut genom fönstret på skönheten kan man inte hjälpa att lé och känna hur jefla kul det skall bli när det kommer lite anständigt väder. Jag längtar!

Last edited:
ja, fyfan, inte är det kul att köra motorcykel i minusgrader, inte.

på med varma understället, gaska upp dig och slappna av så mycket det går.

lycka till

5+ just nu, och klockan är bara 8:39 :tummenupp

Håller det i sig hela veckan så plockar även jag ut hojen till helgen !!!

Då jäflar blir det åka av !

Jaaa nu får det fanimeeej bli vår snart. Har svåra abstinensproblem nämligen. I natt drömde jag av att jag vakna upp, konstigt nog hemma i mina pärons förra hus (undras va det betyder? :kocko ) och kolla ut genom rutan, torrt som fan å +32 grader, här ska åkas hoj!! :brinnerup På med grejjerna och ut till hojen... *poof* klockhelvetet ringde, dags dra te jobbet. Jefligt snopet hade de vart lördag så hade man ju sovit vidare och fått åka en sväng : :huvet

/Drex - nu med psykiska problem

Speedway

Kay skrev:
Fick det precis. 0 grader, lite snö på kanterna, fuktig och översaltad vägbana. Jepp, körde hoj till jobbet idag! -Med orginalslipon och andra laglydigheter. Skall besiktiga idag nämligen! Det minst roliga och mest oroliga turen jag haft på länge. Höll fan andan och spände hela kroppen i varje sväng. Har spänningshuvudvärk nu. Nu ska jag koka kaffe. VÅÅÅÅR, VAR ÄR DUUUU? :huvet

Aja, det är ju bara 5 km till besiktningen härifrån! :(

Edit: näe... när man står och tittar ut genom fönstret på skönheten kan man inte hjälpa att lé och känna hur jefla kul det skall bli när det kommer lite anständigt väder. Jag längtar!

du va en tapper en,här i estokolmo e det föt mycket snö.
ja blir avis som tusan.

AHHHH vad skööönt! Det gick ju minst sagt snabbt och enkelt :fakta

-tack besiktningsgubben ;)

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...