Avgasrörsupphängning identifiering

Rolle Rotax

Ny medlem
Gick med
8 Dec 2004
Hoj
ESW Rotax 250/Tz 250
Tror denna gummibussning för avgasrörsupphängning härstammar från Honda, eventuellt någon crosshoj.

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=124918&stc=1

Någon som kan bekräfta och även upplysa om modell och år så man kan köpa fler, mina är slut.

Eller som kan tipsa om liknande upphängning från något annat märke som är enkelt att handla i Sverige. Cirka diameter på denna bussning är 18mm men det kan avvika en del, behövs det tillverkar jag nya hållare.

Bifogat

• avgasupphängning.JPG
    avgasupphängning.JPG
    32.1 KB · Visningar: 116
Kawasaki kx 125/250 1996-2000 (höftning) använder bussning av dessa mått. Ring björnes racing 046 - 77 25 23 han är min hovlevrantör av udda saker, myket hjälpvillig när det gäller att gräva i lådorna.

EDIT: 92160A är reservdelsnummret för dem

Last edited:
Boris JR skrev:
Kawasaki kx 125/250 1996-2000 (höftning) använder bussning av dessa mått. Ring björnes racing 046 - 77 25 23 han är min hovlevrantör av udda saker, myket hjälpvillig när det gäller att gräva i lådorna.

EDIT: 92160A är reservdelsnummret för dem

Då tackar jag så länge, ska beställa 1 och se att det verkar rätt innan man beställer 20st... (och börjar göra nya fästen)

Skippar rapsneger firma även om de är bra, provar lokal Sthlm firma så slipper man dyra frakter.

*/ ?>
Back