Vilken avatar ska U-A loranga ha?

• Antal röstningar
    0

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Jag har ända sedan sporthoj startade om tyckt lite synd om läskeblaskmannen (pojken?) eftersom han är så upptagen att han inte ens hunnit fixa till en avatar.

Följdaktligen vill jag hjälpa honom så jag har nu gjort en bildsökning på ordet loranga på google. Vilken av alternativen 1-5 tycker ni att han ska ha?

Edti: stavfle....

Last edited:
Jag tycker som Kongo! Självklart 5'an! :D

Kommer ni ihåg Loranga, Mazarin och Dartanjang?! Jag har svaga minnena av att det var ett riktigt flummigt barnprogram.

JoS skrev:

Kommer ni ihåg Loranga, Mazarin och Dartanjang?! Jag har svaga minnena av att det var ett riktigt flummigt barnprogram.

Självklart! Kanonbra program, speciellt det avsnitt där de tar bort taket på garaget och fyller det med vatten för att fixa en simbassäng, men glömmer kvar bilen i garaget. Därför röstar jag för nr 3.

TomK skrev:
Självklart! Kanonbra program, speciellt det avsnitt där de tar bort taket på garaget och fyller det med vatten för att fixa en simbassäng, men glömmer kvar bilen i garaget. Därför röstar jag för nr 3.

Var det inte då det simmade omkring tigrar i garaget?! Tigrarna var aldeles lösa vill jag minnas. Strange... Men det var precis det avsnittet jag oxo tänkte på!

JoS skrev:
Var det inte då det simmade omkring tigrar i garaget?! Tigrarna var aldeles lösa vill jag minnas. Strange... Men det var precis det avsnittet jag oxo tänkte på!

Ja... det var något med tigrar också. Jäklar om man kunde få programmen på DVD eller nåt.

Penguin skrev:

Eftersom MrK snygga bildspel blev förstort och det finns en vänlig Pingvin som hjälper mig, så kan vi konstatera följande.

Nu har U-A Loranga en fin fin avatar tack vare er :bow :bow

Sweet U-A Loranga! :tummenupp

Bra att du böjer dig för gruppvalet av avatar.

Yeah, right! :rolleyes:

När ställer du på hojen?! Vi måste gazza! :rock

Nu när du även har "light"-stämpeln på dig måste du ju nästan viktlätta eldklingan också! Särskilt som du har varit seriös och tagit licens och allt.....

Penguin skrev:
Nu när du även har "light"-stämpeln på dig måste du ju nästan viktlätta eldklingan också! Särskilt som du har varit seriös och tagit licens och allt.....

Den dagen jag kan hantera hojen till 100% då ska jag börja lätta och trimma :)
Nu är det ljudet jag vill lätta :tummenupp

Back