avamc hitta dit?

rikard1979

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2005
Hoj
Yamaha mt-09 2017
Hej,
Vilken motorvägsavfart ska man ta av om man ska komma närmast avamc? Har sett affären från motorvägen, men jämt glömt bort att lägga märke till skyltarna ;)

Måste hitta en billig passagerar-hjälm, typ Nolan el. nåt!? Det borde väl dom ha där...?

Åk till mc varuhuset istället. Inte sponsra skojare.

rikard1979 skrev:
Hej,
Vilken motorvägsavfart ska man ta av om man ska komma närmast avamc? Har sett affären från motorvägen, men jämt glömt bort att lägga märke till skyltarna ;)

Måste hitta en billig passagerar-hjälm, typ Nolan el. nåt!? Det borde väl dom ha där...?

Följ skylt mot Segeltorp

Det står typ Sätra, Skärholmen eller något liknande. Du svänger av när du ser Ibis Hotel på höger sida. Ligger en Preem mack i närheten också ifall du vill ha några riktmärken.
Sen kör du bara mot Sätra, Skärholmen och vid en okq8 mack (tror jag) svänger du in vänster och sen vänster igen lite längre fram.
Sen har du en lååång gata kantad med bilaffärer och sist kommer AVA.

Köp Shoei eller Arai!

-PLM- skrev:
Åk till mc varuhuset istället. Inte sponsra skojare.

Dont worry, I wont... Men jag vill hitta dit till o börja med ;)
Äh, har fått lite ledtrådar av eniro.se.. Verkar som segeltorp ligger ganska nära, o borde vara den avfarten!? :va

rikard1979 skrev:
Hej,

Eller åk till Din MC i Sollentuna/Rotebro, det borde väl vara närmast från Järfälla. Har för mig att dom har rea på udda modeller från Shoei eller AGV.

/Nitrous

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...