Bamse69
There is no easter bunny
tänkte berätta hur det kan gå när man möter fel persson.
det börja när jag fick syn på en hoj på ava-mc,försäljaren och
jag kom överänns om ett pris på hojen som jag ville ha.det handla om
ett inbyte av min gamla hoj och plocka ut ny.det roliga va att man
fick me ett skinnställ oxå.
när stället äntligen kommer så e det blå/vit???? men jag har ju
en kopparfärgad!!!
med tankar hur jag ska göra så bestämmer jag mej dels att sätta
ut en annons,men samtidigt åka tillbaka och prata med ava-mc
om ett byte.
när jag kommer till ava-mc så ser jag att dom har ett lika dant ställ
hängande där.kikar på priset dom ska ha.okej. 9000:-.
får tag i en kis efter ett tag,han känner igen mej,bra tänkte ja.
tog upp mitt problem och han skulle se vad han kunde göra eller inte.
han kom tillbaks och de lät bra i början,men sen var det att dom
hade redan ett med storlek 52.och ville jag byta in skulle det kosta
mej 5000:-!!!!!nu var det så att jag va villig att ta ett billigare ställ
och kanske lägga 1000:- lapp imellan.blankt nej.
då börja man att ruttna,försäljaren tog mej till det högsta hönset
på ava-mc.
det börja inte alls bra,han kände visserligen igen mej men fan hjälpte det
när han utrycker sej som att jag inte va kund på ava-mc utan va förra
säljarns kund.snabbt svarar jag att ja väl avas kund elller??
jo det kunde han hålla med om,han bad om ursäkt.men höll fast om
5000:- imellan.för det stället jag ville ha var månadens vara i april
förra året -04.jag titta på han och fråga om han mena allvar.
jodå,det gjorde han???sen tog han telefon som ringde.idetta läge
börja man tappa tålamdet på att va kund här säger jag och att
andra ska veta hur man kan bli behandlad här.
han svar på det va "det får väl vi leva me"och att jag inte skulle
vare sej bli arg eller tycka jag blivit illa behandlad.men jag kunde
få hänga in mitt ställ och få hjälp att sälja det!!!
de e bara det att jag jobbar själv som säljare här i byn,och min
ärfarenhet e att hur knasit det än börjar ska kund gå från mitt jobb
med det han vill ha och va nöjd.
ibland får man ge för att i slut ändan bli bra.
VIKTIGT!!!!
jag ska inte bara klaga på ava-mc.jag vill ge beröm oxå
till deras reservdels disk.kanaon killar bakom disken och deras
service disk.jätte trevliga.hjälper till med färdmedel när man
lämnar moppen på service.
MVH KING KONG
det börja när jag fick syn på en hoj på ava-mc,försäljaren och
jag kom överänns om ett pris på hojen som jag ville ha.det handla om
ett inbyte av min gamla hoj och plocka ut ny.det roliga va att man
fick me ett skinnställ oxå.
när stället äntligen kommer så e det blå/vit???? men jag har ju
en kopparfärgad!!!
med tankar hur jag ska göra så bestämmer jag mej dels att sätta
ut en annons,men samtidigt åka tillbaka och prata med ava-mc
om ett byte.
när jag kommer till ava-mc så ser jag att dom har ett lika dant ställ
hängande där.kikar på priset dom ska ha.okej. 9000:-.
får tag i en kis efter ett tag,han känner igen mej,bra tänkte ja.
tog upp mitt problem och han skulle se vad han kunde göra eller inte.
han kom tillbaks och de lät bra i början,men sen var det att dom
hade redan ett med storlek 52.och ville jag byta in skulle det kosta
mej 5000:-!!!!!nu var det så att jag va villig att ta ett billigare ställ
och kanske lägga 1000:- lapp imellan.blankt nej.
då börja man att ruttna,försäljaren tog mej till det högsta hönset
på ava-mc.
det börja inte alls bra,han kände visserligen igen mej men fan hjälpte det
när han utrycker sej som att jag inte va kund på ava-mc utan va förra
säljarns kund.snabbt svarar jag att ja väl avas kund elller??
jo det kunde han hålla med om,han bad om ursäkt.men höll fast om
5000:- imellan.för det stället jag ville ha var månadens vara i april
förra året -04.jag titta på han och fråga om han mena allvar.
jodå,det gjorde han???sen tog han telefon som ringde.idetta läge
börja man tappa tålamdet på att va kund här säger jag och att
andra ska veta hur man kan bli behandlad här.
han svar på det va "det får väl vi leva me"och att jag inte skulle
vare sej bli arg eller tycka jag blivit illa behandlad.men jag kunde
få hänga in mitt ställ och få hjälp att sälja det!!!
de e bara det att jag jobbar själv som säljare här i byn,och min
ärfarenhet e att hur knasit det än börjar ska kund gå från mitt jobb
med det han vill ha och va nöjd.
ibland får man ge för att i slut ändan bli bra.
VIKTIGT!!!!
jag ska inte bara klaga på ava-mc.jag vill ge beröm oxå
till deras reservdels disk.kanaon killar bakom disken och deras
service disk.jätte trevliga.hjälper till med färdmedel när man
lämnar moppen på service.
MVH KING KONG