Auktion - Bikelines konkurslager Snart slut!!

Det är som om ordet auktion får folk att fullständigt tappa förståndet. Bjuda marknadspris för något du aldrig kan reklamera?

Det står tydligt att "moms tillkommer" men det verkar folk gladeligen se förbi. Därtill slagavgift och gud vet vad.

När Manfreds Motor i Burseryd kursade flög helt osäljbara däck som legat på hyllan i uppåt 10 år iväg för 500 spänn.
Plus moms! Plus slagavgift! Plus frakt, om man inte satte sig i bilen och körde ner till gudförgätna Burseryd för att hämta upp sina "fynd".

Samtidigt - på internet: samma däck - eller snarare två generationer nyare och FÄRSKT däck, kört hem till dörren för 780.- spänn.

Idioter!
Om folk handlade med samma frenesi till vardags som efter en konkurs så behövde inte företag ens hamna där.

Det är som om ordet auktion får folk att fullständigt tappa förståndet. Bjuda marknadspris för något du aldrig kan reklamera?

.............klippt bort.........

Idioter!
Om folk handlade med samma frenesi till vardags som efter en konkurs så behövde inte företag ens hamna där.

Lugn och fin nu. Tänk på blodtrycket! :D
Sedan är det förstås så att du nog har rätt i sak i det du skriver.... :)

PS/OT: Burseryd må (kanske?) vara gudsförgätet. Men jag kommer ihåg det! Har t o m kört lite vilse i Burseryd. Hur man nu lyckas med det. På väg hem från de djupa skogarna passerade jag Burseryd på väg till Göteborg. Och helt plötsligt så hade jag den nedåtgående kvällssolen bakom mig, och inte framför mig i väster där den borde vara. Jag hade lyckats köra bort mig i en av Burseryds "alla" utfarter, och var på väg åt fel håll....

Samma har jag för övrigt lyckats med i Lidköping. Men det är en annan (också OT) historia.
Slut på OT.

Jag hade lyckats köra bort mig i en av Burseryds "alla" utfarter, och var på väg åt fel håll.

På väg bort från Burseryd finns ingen chans att köra fel...:brynad

vem knep Hyperstradan från mig ? jag låg länge på 63, men vinnaren gav 67

Aj då. Du gick och lade dig tidigt, säker på att han landat en ball hoj till ett bra pris - och vaknar till beskedet att någon annan knep den i sista sekund?

Well, om det hade varit jag som vunnit budgivningen så hade jag nog väntat några dagar med att berätta för dig. :crash

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!