Augusti 2010

Hagis

Riders Stockholm
Gick med
22 May 2010
Hoj
00 KTM LC4
Den 28e augusti bjuder vi in samtliga till memorial run. Det blir en lugn körning för att hedra dom vänner som gått bort längst vägen.
Vi samlas kl 1200 på mc donalds i upplandsväsby och avfärd kl 12.30
Klubbtröjor/västar alternativt svarta tröjor om man inte äger klubbtröja.
Det blir inget bus utan som sagt en lugn körning.Total tid ca 2 timmar och vi avslutar med en fika någonstans innan vi bryter för dagen.

EDIT: Om körningen blir inställd pga dåligt väder så hittar ni informationen senast 1 timme innan på http://www.hagis.nu/riders/index.htm

Last edited:
Rapidosnurren brukar dra 200-300 hojar varje år, det är väldigt populärt och en klassiker. Deras klubbkåk ligger vid Gullmarsplan ja.

Jag -->tror<-- jag var med på den rundan när jag hade lätta hojen för så där 17 år sen eller hur länge sen det nu var.

Ja det var ju tråkigt att det krockar men då får folket en valmöjlighet till :tuttar Memorial run är mellan 12oo och 14oo inklusive en fika för dom som vill.

Ja det var ju tråkigt att det krockar men då får folket en valmöjlighet till :tuttar Memorial run är mellan 12oo och 14oo inklusive en fika för dom som vill.

Mellan 1200-1400 INKLUSIVE FIKA... Märsta-Sigtuna ToR :va
Inte för att jag vill förringa den sociala samvaron, men det låter kort om tid till att åka:krama

Inte för att jag vill förringa den sociala samvaron, men det låter kort om tid till att åka:krama

Äh..du hinner ju Borlänge (inte för att jag vet vad du ska dit å göra men...) fram å tbx...på den tiden...inkl. fika..till skillnad från vissa andra av oss...:mad:

Inte att förglömma, detta är en minneskortege! 1½ timmes körning och ½ timmes fika. Remember, midsummer run då var vi bara ute i 3 timmar CA! Men ja det är kort om tid, men det ger även utrymme för dom som åker med att delta och uppsluta i andra körningar under dagen! Vi sörjer lagom med tid för att sedan leva livets glada gång resten av dagen! :) Tiden är + - så ta det inte exakt på orden med 2 timmar :Bugar

Last edited:
Kunde bara inte hålla mig från straffsparken du la upp...:krama
Lugnt och fint va de...:hojharley

Som trogen aikaren tar det mig emot att säga att jag gör en "ravelli" :tuttar (appropå straffar)

men absolut, det är en lugn körning och denna dag är det inte milen eller antalet som avgör utan tankarna till dom våra som gått bort längst vägen! så jag tror att 2 timmar inkl en fika gör susen. :krama

Som trogen aikaren tar det mig emot att säga att jag gör en "ravelli" :tuttar (appropå straffar)

men absolut, det är en lugn körning och denna dag är det inte milen eller antalet som avgör utan tankarna till dom våra som gått bort längst vägen! så jag tror att 2 timmar inkl en fika gör susen. :krama

Jodå..jag vet ja me...och det är därför jag kör själv dagen till ära! :krama

HA! Vi får väl se när jag lämnat dig lååååångt bakom mig!! :fyllisar
Jo, det är väll så, att när det uppstått tillräckligt stor lucka i mellan oss, så kan det vara svårt att avgöra vem som är först,eller vem som är på väg att bli varvad:va
Men betänk att jag ska iväg och hårdträna 3dgr på gottland, så efter det kan du nog få det tufft:krama

Jo, det är väll så, att när det uppstått tillräckligt stor lucka i mellan oss, så kan det vara svårt att avgöra vem som är först,eller vem som är på väg att bli varvad:va
Men betänk att jag ska iväg och hårdträna 3dgr på gottland, så efter det kan du nog få det tufft:krama

Jamen precis...de var just så jag tänkte...de är inte varven som räknas..utan vem som är FÖRST!! :D
Tänker du fuska oxå??????:krama

Back