Att sälja en minimoto?

Chr1st1an

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Minimoto
Hajsan!

Jag är ingen expert på minimoto men jag undrar hur mycket kan man sälja sin minimoto för? De ska vara ett schysst pris.

Jag har en Blata kopia (Se Bild). Har nyligen bytat kopplingen på den. Den är i bra skick. Motorn är rätt så sur just nu, får inte igång minimoton pågrund av att jag har glömt och stänga av kranen. :tungan . Man får kvalite verktyg på köpet, dekaler samt 2 takts racing olja på köpet. Chassit är i top skick!

Det är en 2 taks motor, luftkyld, går i cirka 60km/h. :banana

Undrar även hur mycket man får för en Vemar hjälm? cirka 3 år gammal. Bra skick!

Hoppas att jag inte orsakar några problem med detta inlägg.........?

Hej då!

EDIT: Om det är någon som är intresserad av att köpa den eller byta mot något annat roligt så skicka ett Mail: unreals_leader@hotmail.com

Bifogat

• 29-29982058929.jpg
    29-29982058929.jpg
    9.7 KB · Visningar: 429
Last edited:
Chr1st1an skrev:
Hajsan!

Jag är ingen expert på minimoto men jag undrar hur mycket kan man sälja sin minimoto för? De ska vara ett schysst pris.

Jag har en Blata kopia (Se Bild). Har nyligen bytat kopplingen på den. Den är i bra skick. Motorn är rätt så sur just nu, får inte igång minimoton pågrund av att jag har glömt och stänga av kranen. :tungan . Man får kvalite verktyg på köpet, dekaler samt 2 takts racing olja på köpet. Chassit är i top skick!

Undrar även hur mycket man får för en Vemar hjälm? cirka 3 år gammal. Bra skick!

Hej då!

byta mot en k50?? annars 1300krr

Chr1st1an skrev:
Hajsan!

Hej då!

Du borde ju få minst 4000:- för den

Mattelito skrev:
Du borde ju få minst 4000:- för den
roligt killen, :kocko det är den luftkylda moddelen, den motsvarar ungefär 14e fast med andra kåpor, lycka till och sälja den, dom går som en påse nötter

_lunka_ skrev:
roligt killen, :kocko det är den luftkylda moddelen, den motsvarar ungefär 14e fast med andra kåpor, lycka till och sälja den, dom går som en påse nötter
MMM såg det nu... Kollade inte så noga ha skrev Blata kopia och då tänkte jag på en vätskekyld B1:a. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT