Att göra i Bålsta en måndagkväll

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Hoj
ingen
Vad finns att göra???kommer att va där två dar i veckan ett tag framöver,,ska blanda lite gummi på dagarna så det är kvälls underhållning som är av intresse,,strippklubb,streetracing,mata duvor,???

Ungefär ingenting. Det är en "sovstad" med villor där så gott som alla åker in mot stockholm för arbete och nöje.

Är du intresserad av natur så är det nästan bara att gå ut genom dörren och gå ner mot mälaren. Är du ute efter mer avancerad underhållning får du nog ta pendeltåget till Stockholm (ca 50 minuter?).

Det finns något ölhak i centrum men det klientel som hänger där en måndagkväll är kanske inte det bästa? Eller så är ni en perfect match, vad vet jag? :D

Skokloster slott är väl annars det enda av rang som finns att se i närområdet.

Har du hojen med dig finns en hel del sjyssta vägar runtom.

I själva samhället finns inte mkt en måndag. Rickards är stället (som kanske är) värt att gå till, den som hänvisar nån annanstans har alkoholproblem.

Som uppväxt i Bålsta är verkligheten att det är ett kalasställe att bo på, men vill ma ngöra nåt så åker man in till stan.

50 min pendel eller en halvtimme med bil.

Ska du knega på Chemetall eller?

Finns en liten porrshop 200 meter nerför backen därifrån, vägg i vägg med en Pizzeria i en gul kåk AKA Gula Villan.

Helt fel, det finns en jävla massa rondeller i Bålsta.
Tyvärr måste jag nog säga att en Måndagkväll är nog bland det sämsta kvällar man kan gå ut o festa på, var i Sveriga man än är

Helt fel, det finns en jävla massa rondeller i Bålsta.

Jag läste i någon tidning att Umeå här flest rondeller per capita.

Det tror fan det, på nagot ställe har dom bara satt en stolpe mitt i en fyrvägs korsning med en rund skylt som uppmanar folk att köra runt.

På ett annat ställe har dom gjort en rondell på en väg som saknar korsning, dom byggde bara om en 90graders sväng....

köpa en fet flarra wirre och begrunda hur det kommer sig att du hamnade i sveriges sämsta håla ?

Och också styra upp hur du ska undvika fler dåliga val i livet..

Som en löjtnant sade en osedvanligt tråkig sommardag i Kosovo år 2000.
"Fan vad tråkigt det är, jag går och runkar mig medvetslös"

1. Ta med dig fiskespöt o dra till ekillabadet (kolla enirokarta) o dra lite gädda/abborre
2. Åk båge!
3. Pumpa lite på 24/7 gymmet (centrum) lr sats (kalmarsand)
4. Drick öl med finnarna på lokala puben
5. Sitt inne och surfa på sporthoj

Ok jag fattar,,det finns inte mycke,,och inte visste jag att det fanns 2 gummi fabriker heller,,ska lära mig nån ny maskin på GummiTeknik och menigen är att det ska pågå i typ 5-6 veckor men min erfarenhet av Sigma säger mig att det kan bli länge.

Mmmmm,,,saningen är det att Bålsta va rätt ok ändå,,goa pizzor,trevliga människor,sjysst hotell,,nu blev det ju enbart lite käk och några öl till hockeyn på hotellet men ändå...jag kommer nog att överleva..

tänk om ryssen får kännedom om det :rolleyes:

tror du han blir insläppt?

det ingick inte tystnadsplikt med 12 månaders vistelsen:va

Jag har topphemlig information angående att FRA sitter och signalspanar i ett berg brevid där min farmor bor. 3 ingångar skall tydligen finnas. Jag har lokaliserat 2. Jag är villig att säjla detta dyrt!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT