Att få ligga eller köra hoj en hel sommar?

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Extrembeteende. Du är för alltid bannlyst i Sveriges Fotgängares Centralorganisation, SFC! :D

Livet ska ju vara lite spännande, har alltid varit lite av en värsting, jag sitter och surfar nu, utan antivirusprogram! Har dessutom fel upplösning på skärmen, snacka om att man lever på gränsen :hihi
But hey, man lever ju bara en gång :fakta
 

Jimmy

Guest
Livet ska ju vara lite spännande, har alltid varit lite av en värsting, jag sitter och surfar nu, utan antivirusprogram! Har dessutom fel upplösning på skärmen, snacka om att man lever på gränsen :hihi
But hey, man lever ju bara en gång :fakta

Med en sådan stil förstår jag att det bara blir ett liv, om ens det???:rofl
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Med en sådan stil förstår jag att det bara blir ett liv, om ens det???:rofl

Beteendet började egentligen redan när jag var liten och gick i skolan. På lektionerna så brukade jag svara på lärarens frågor utan att räcka upp handen först. På lunchen tog jag alltid två glas mjölk när ingen annan vågade det, dom flesta tyckte att mattanterna såg läskiga ut. Men jag tittade dom rakt i ögonen och tog 2 glas, en gång frågade jag t.o.m om jag kunde få O´boy. Redan då föll flickorna som käglor. Jag är inte stolt över det här, jag är född bad boy, på gott och ont...:cool:
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Beteendet började egentligen redan när jag var liten och gick i skolan. På lektionerna så brukade jag svara på lärarens frågor utan att räcka upp handen först. På lunchen tog jag alltid två glas mjölk när ingen annan vågade det, dom flesta tyckte att mattanterna såg läskiga ut. Men jag tittade dom rakt i ögonen och tog 2 glas, en gång frågade jag t.o.m om jag kunde få O´boy. Redan då föll flickorna som käglor. Jag är inte stolt över det här, jag är född bad boy, på gott och ont...:cool:

Och ändå sitter du och raggar på allt som rör sig i singeltråden? :D
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Ibland får man konstiga saker på mejlen


Just nu ger vi dig ett pangpris och dessutom dubbel liggtid - 55 dagar i sträck över hela Sverige.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Vilken brud! Som hon kan köra! T.o.m. driftar lite i vissa kurvor. Söt var hon också.
Köra hoj med Elena på sommaren och ligga med henne på vintern låter som en bra kompromiss. :)
Om inte R-1000 redan ligger med henne. :huvet
Jason körde också riktigt bra, men honom vill jag inte ligga med ändå.
Elena är go! Kör vass trajja och hävdar sig väl mot grabbarna, kan inte bli bättre!
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Jag har kört 1800 mil två säsonger i rad nu, så nästa sommar skulle det vara skönt att få ligga för omväxlings skull.
Det verkar som att du gör nåt fel, det viktigaste är att du ska kunna prata. Tjejer tänder MYCKET på humor, intelligens, vidare tycker dom om middagar, bli bortskämda, uppvaktade och framförallt... Så ska man lyssna, även om man sover, kör bil i 300+. A och O är att visa att du lyssnar.
Saknar du dessa förmågor så kan du alltid hoppas på att det finns tjejer som verkligen uppskattar ärlighet.
Ge henne en blomma och säg att du är kåt :rodnar
följer du dessa eminenta förslag, så borde din doppardag komma väldigt snart :tummenupp
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Jag har en sådan inbyggd i tanken, ingen fattar vad det är och de som börjar luska säger jag att det är en hårdrocks tankpad som ger grymt grep i kurvorna om man behöver hänga lite extra :D
Alien-Predator-Fleshlight-Vagina.jpg

Så jag ligger på alla sätt kan man säga :) hemma, borta, på hojen, i kurvor, på rakan, vid snutkontroller, på Sveavägen...U name it :D
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag har en sådan inbyggd i tanken, ingen fattar vad det är och de som börjar luska säger jag att det är en hårdrocks tankpad som ger grymt grep i kurvorna om man behöver hänga lite extra :D
View attachment 413068

Så jag ligger på alla sätt kan man säga :) hemma, borta, på hojen, i kurvor, på rakan, vid snutkontroller, på Sveavägen...U name it :D

Fleshlight international. :D
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Skulle en ligga lika ofta och mycket som det körs hoj, skulle det bli rätt "obekvämt".

Fundera själva till på hur mycket det behöver "köras" för att nå upp i 1000mil ligga.
Aj..

Jag tar hojen, tack.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Skulle en ligga lika ofta och mycket som det körs hoj, skulle det bli rätt "obekvämt".

Fundera själva till på hur mycket det behöver "köras" för att nå upp i 1000mil ligga.
Aj..

Jag tar hojen, tack.

ska man hålla på och sträckligga får man ju touringligga, inget sportligga då inte!
 
Nyheter
Klart med H-D Euro Festival 2025

Vill uppleva nästa vår i Fr...

Ducati DesertX Discovery

Ducati har presenterat Dese...

Ducati Panigale V2 Superquadro Final Edition

Ducati har presenterat Pani...

CFMoto har presenterat 657 SR-R

Kinesiska tillverkaren CFMo...

2025 års MX-modeller från Yamaha

För säsongen 2025 har Yamah...

Bike söker en motorjournalist

Vi söker dig som är genuint...

Bike Babes Sweden nu 7 000 medlemmar

Fotograf: Lotta Kronåker ...

BMW R 1300 GS Adventure

BMW Motorrad har presentera...

ExploreBike: Workshop hos Öhlins

Kent Öhlin började 1976 att...

Vinnarhojen utlämnad!

Under Älvsjö-mässan i janua...

Top