att bestycka eller inte....

prankster_76

Den som väntar....
Gick med
19 Jul 2006
Hoj
Såld...
Hej om jag köper ett slip-on eller bolt-on typ bsm vampire eller viper är det då nödvändigt att bestycka om när bara den bakre dämparen byts? Klarar man ljudnivån vid besiktning med någon av dessa slip-ons? Jo jo idag var man flitig med inlägg hehehe. Tack alla mekgudar för svar...:yoparty

prankster_76 skrev:
2410399 Hej om jag köper ett slip-on eller bolt-on typ bsm vampire eller viper är det då nödvändigt att bestycka om när bara den bakre dämparen byts? Klarar man ljudnivån vid besiktning med någon av dessa slip-ons? Jo jo idag var man flitig med inlägg hehehe. Tack alla mekgudar för svar...:yoparty

många som inte gör men du får säkert upp den nån hk om du gör de..inte såå jobigt el dyrt faktiskt..

ljudnivån kan bli på gränsen men de e lätt o göra en ljudstrypn till ett rör.

kanske OT men
vill du trimma så kolla på gpz500 motor..
tyvärr blir den mer högvarvig. men gpz ska ha 10 hk upp..
de som skiljer e väl kammar o förgasare antar jag..

ozeo skrev:
2412154 många som inte gör men du får säkert upp den nån hk om du gör de..inte såå jobigt el dyrt faktiskt..

ljudnivån kan bli på gränsen men de e lätt o göra en ljudstrypn till ett rör.

kanske OT men
vill du trimma så kolla på gpz500 motor..
tyvärr blir den mer högvarvig. men gpz ska ha 10 hk upp..
de som skiljer e väl kammar o förgasare antar jag..

Tack för alla tipsen ozeo, vilken kunglig bild du har som avatar eller vad det heter... Jo tanken på gpz motor slog mig, har faktiskt lagt bud på en som var ute för ett tag sen. Har inte hört nåt ännu... Det är ju främst ett trevligare sound jag vill åt i nuläget men en häst eller två till är ju aldrig fel hehe.

prankster_76 skrev:
2412166 Tack för alla tipsen ozeo, vilken kunglig bild du har som avatar eller vad det heter... Jo tanken på gpz motor slog mig, har faktiskt lagt bud på en som var ute för ett tag sen. Har inte hört nåt ännu... Det är ju främst ett trevligare sound jag vill åt i nuläget men en häst eller två till är ju aldrig fel hehe.

sökte genom gammla trådar o såg att jag redan tipsat om det :D

jag har kika upp så mycket om kle,n för jag gillar den lite o ha vart sugen på en sån förr. :)

avataren..jo de e ju en kunglig hoj så :tungan

ozeo skrev:
2412176 sökte genom gammla trådar o såg att jag redan tipsat om det :D

jag har kika upp så mycket om kle,n för jag gillar den lite o ha vart sugen på en sån förr. :)

avataren..jo de e ju en kunglig hoj så :tungan

Jasså du har vart sugen på en kle, jo de är ju rätt trevliga hojar. Man får ju mycket för pengarna och sen gillar jag karaktären och att de är lite udda. Det är nog därför jag lägger ner en jäkla massa krut på en gammelhoj, när jag lika gärna kunde köpa en nyare som redan har ex. motardstuk. och som sen är mkt lättare... Men vem vill vara som alla andra???

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT