Atari 130xe

hekke

Medlem
Gick med
26 Mar 2006
Hoj
Kawasaki
Har en atari 130xe liggandes i org förpakning med lite tillbehör och har ingenn aning om vad jag ska göra med den :va

Vad är det för nått? Vill jag sälja den?(får man nått för den?), sätta upp den och dyrka den? ge den till en 5 åring som leksak? utöva all min ilska jag någonsin fått pga datorer på den? eller helt enkelt gömma undan den igen i hopp om att jag aldrig behöver bestämma mig? :tungan

Vet bara att det är en gammal dator:P :gnissla

hekke skrev:
2195910 Har en atari 130xe liggandes i org förpakning med lite tillbehör och har ingenn aning om vad jag ska göra med den :va

Vad är det för nått? Vill jag sälja den?(får man nått för den?), sätta upp den och dyrka den? ge den till en 5 åring som leksak? utöva all min ilska jag någonsin fått pga datorer på den? eller helt enkelt gömma undan den igen i hopp om att jag aldrig behöver bestämma mig? :tungan

Skänk den till tekniska muséet! Kanske kan få fribiljett lr nåt för din tänkvärda handling.... Eller nåt...

hekke skrev:
2195910 Har en atari 130xe liggandes i org förpakning med lite tillbehör och har ingenn aning om vad jag ska göra med den :va

Utmärkt pensionsförsäkring! Tag fram om 50 år och kasha in!

Tror lätt att orginalförpackningen är värd lite mkt som själva datorn! så är det med alla andra gamla spel iaf!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT