blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
kommer till stan 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kyckling skrev:Och?!:kocko
Kyckling skrev:Lär ju knappast vara det största...
Bröderna Herrey uppträdde ju här en gång![]()
![]()
![]()
ja gör det ron.. men du har ju inte varit specielt ptrat glad den senaste tiden? men det vore fränt som fan om du kom och hängde på.. vi lirar ju i sammmmmma divischenRodentboy skrev:okej....det näst största då..![]()
blom skrev:ja gör det ron.. men du har ju inte varit specielt ptrat glad den senaste tiden? men det vore fränt som fan om du kom och hängde på.. vi lirar ju i sammmmmma divischen![]()
blom skrev:Men det sitter ju för fan affischer över hela stan?![]()
akora skrev:Så det blir inget på onsdag alltså?!
jo det kan har varit köpings bilder.. det är ju bara 6 mil typ.. fan hoppas att det blir fler tillfällenRodentboy skrev:Okej...det är inte för nån av konserterna som var nu i helgen då? Typ köping eller nåt?(vetifan om köping ligger i närheten iofs)
Enligt Bonni så ska de inte spela i Örebro iallafall..det är det enda jag hört...![]()
blom skrev:jo det kan har varit köpings bilder.. det är ju bara 6 mil typ.. fan hoppas att det blir fler tillfällen![]()
låter kannon det.. var på en fin spelning i onsdags föresten.Rodentboy skrev:Ja, sista jag pratade med dom så var det inget mer bokat nästa år heller, men möjligheten finns att det blir nån festival och kanske några konserter till. Jag håller mig uppdaterad o säger till om något dyker upp...
blom skrev:låter kannon det.. var på en fin spelning i onsdags föresten.![]()
det ser jag fram imotRodentboy skrev:Jaså? Var det Mustach som lirade då eller? Polarens band var förband åt dem när de spelade här hemma för ett tag sen. Missade det dock...
o blir det ingen mer konsert så bjuder jag in dig på en riktig punkkväll med gamla 80-talspunk och ett par dunkar mäsk...det ordnar sig serrö..![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|