aRWe Flyttar =)

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Hej på er alla!

Imorrn skall aRWe ställa till med lite flytt till Malmaberg.Samling kl 13:00 vid Välljärnsgatan 490, höghusen. Bäckby centrum. Lite bärhjälp önskas av Robban.

Lite kort varsel kan det vara, men ni som kan ta tillfället iakt nu:tummenupp och träffa Robban:) Jag skall göra det iaf då det var alldeles för long time no seeing

Jäkligt trist att det krockar lite med parkeringsvakteriet på Gröndal, hade varit kul att ljuga lite mer Robban, nåja, vi får våldgästa honom senare.

Jäkligt trist att det krockar lite med parkeringsvakteriet på Gröndal, hade varit kul att ljuga lite mer Robban, nåja, vi får våldgästa honom senare.

Det är den" inoficiella" flytten igentligen är det om ett par veckor, så tillfälle kommer ges senare, vi lär ju komma ett gäng när han kommit lite i ordning:)

Jag ska ju faktiskt till V-ås på fest imorrn. Jag får se om vi lyckas komma iväg såpass tidigt så att vi kan hjälpa till en stund med kånkandet.... Om inte så hoppas jag att, det är tanken som räknas , och att jag blir inbjuden på inflyttningsfesten :fyllisar

Stora flyttlasset har gått nu:tummenuppVar inte speciellt mycket eller tungt, några åkte en sväng och handlade lite möblemang, och så skruvades lite IKEA stolar ihop:tummenupp

Fin kåk som börjar komma bra i ordning inne:)

Robban tyckte vi skulle komma förbi någon gång vi är ute och åker mc, kanske skrämma upp grannarna:tummenupp

• Gilla
Reaktioner: SGM
Stora flyttlasset har gått nu:tummenuppVar inte speciellt mycket eller tungt, några åkte en sväng och handlade lite möblemang, och så skruvades lite IKEA stolar ihop:tummenupp

Fin kåk som börjar komma bra i ordning inne:)

Robban tyckte vi skulle komma förbi någon gång vi är ute och åker mc, kanske skrämma upp grannarna:tummenupp

Vi LÄR ju.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...