arrggg, grannen har sex!!!!

Tobbe_N

Ökenråtta
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM Superduke -07
Vad ska jag göra?? det är ganska högljutt om jag säger så...
sist så hörde jag dem tydligt när jag stod i duschen. inte riktigt så illa den här gången bara nästan... Är faktiskt lite irriterande...

jag bor alltså i lägenhet... Känns konstigt att gå dit och ringa på och fråga om de kan dämpa sig lite...

Lapp i brevlådan funkar nog. Alternativt på med gimp-suiten banka på och fråga om du får vara med :tummenupp

Jag har också grannar, men de hörs inte. Är de döda? Jag irriterar mig på döda grannar. Ska jag filma dom?

Tobbe_N skrev:
filma en vägg som låter, eller??? Det är inte direkt så att jag ser dem...

de verkar tycka om roxette ockå.

Men hallå, dom har väl fönster, man får ju offra sig lite. :rolleyes:

Mr R skrev:
Endast 10 min, då kan du väl stå ut med dem :tummenupp

alltså så länge det bara är jag här så är det väll inte mer än att jag kan stå ut med det utan problem.
men om jag har besök så uppskattar jag det inte...

Tobbe_N skrev:
alltså så länge det bara är jag här så är det väll inte mer än att jag kan stå ut med det utan problem.
men om jag har besök så uppskattar jag det inte...
Tjejbesök?
- Ska vi försöka överrösta dom?

min granne hörde mig och mitt x en kväll och sen sa hon nästa dag att hon oxå vill ha... synd bara att hon e ful som stryk :arsele

Hela 10 minuter, det måste ha varit med förspel, alla ställningar i Kama Sutra och dusch efteråt. :rofl

Fick höra av en kompis att han och hans tjej hade fått en lapp i brevinkastet från grannen under dem!
Lappen var ett reklamblad ang hästens sängar där det stod i reklambladet att "hästens säng en bra investering". Varpå grannen i lägenheten under dem hade skrivit en extra mening! "även för era grannar" :lol Det ni! :tummenupp

BillS skrev:
Lapp i brevlådan funkar nog. Alternativt på med gimp-suiten banka på och fråga om du får vara med :tummenupp
Nja, de som låter sådär extremt högljutt tänder troligtvis på att andra hör det så en lapp i lådan skulle bara förvärra allt.

Har en granne som gillar o banka i väggen för minsta lilla, en gång bankade hon för att flickan jag höll på med just då stönade lite för högt. Snacka om pinsamt. Låt dem hållas säger jag, annars kanske de vill hämnas på dig när du har dambesök.. :tuttar :pannkyss

*/ ?>
Back