Aros Nat`s

Dragbiker

Dragbiker
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
ZX-14 Turbo
Jaha då var det dags för deltävling # 3 i SM i Dragbike, tävlingen körs i Västerås på Johannisberg flygfält. Kval på lördag samt eliminering på söndag...
Om ni inte har möjlighet att ta er till tävlingen kan ni följa klassen Prostreet bike på vår blogg, med uppdateringar under hela helgen...

www.flynordicracing.blogspot.com

Pelle

skulle åkt dit men eftersom dom inte har med TB (TwinBike)-klassen som ska vara med i cupen så finns det ingen anledning o åka upp för mig..

så jag kommer spendera min lördag på anderstorp istället med andra hojen..

men lycka till...

mvh robban

hur har det gått för dej förresten??

Jo tack det har gått bra... Första tävlingen i malmö vann vi och satte nytt svenskt rekord med tiden 5.50 på 1/8 sen vart vi kvaletta i sundsvall där elimineringen regnade bort. så efter 2 SM tävlingar leder vi så hittils är vi nöjda.

Jo tack det har gått bra... Första tävlingen i malmö vann vi och satte nytt svenskt rekord med tiden 5.50 på 1/8 sen vart vi kvaletta i sundsvall där elimineringen regnade bort. så efter 2 SM tävlingar leder vi så hittils är vi nöjda.
Ja jävelberg,tänk va lite irish coffe i ena byxbenet kan göra en stabil dagen efter.:tungan Tack för gott sällskap,o jag håller med i det du skriver i bloggen,den gamla goa sammanhållningen är definitivt tillbaks inom dragbike.:tummenupp

Tack själv Jacke!
Det var trevligt att träffas, jag tror nog att jag lär få se dig igen på någon tävling framöver...:tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!