Arlanda TT 2011-09-24

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Arlanda TT 2011-09-24 (Lördagen)

Bilder från lördagens körning.

IMG_8488.jpg

IMG_8468.jpg

IMG_8432.jpg

IMG_8195.jpg

IMG_8137.jpg

Resterande hittar ni här
.

Last edited:
Kanonbilder! :) Du har ingen på den rödgröna röran (grön 636a, instruktörsväst, rött skinnställ och lite italienstukad shoei)? Vore kul med en bild från exningen att ha som minne.

/J

Grymt Micke, men hade jag vetat att det var du som var där så hade jag ju kunnat säga hej åtminstone. :)

Du kommer få ett mail av mig senare.

coola bilder kompis, gillade framförallt närbilden på nån mot slutet och hans fokusering!

Hejsan Micke,

Du råkar inte ha någon/några bilder på mig i lager från denna lördag ? Silverfärgad VFR från 02 svarta typ gortexkläder och grön väst......=( skulle förgylla min dag.
Tack på förhand.

MVH Tomas.

Tack för era uppmuntrande kommentarer.
De bilder som finns är de som ni hittar via länken längst ner i mitt inlägg.

Några andra bilder finns dessvärre inte (eller jo det finns det, nu ljög jag, men det är enbart bilder på bl.a. Rickens wheelande och en annans killes tilltag men de har jag valt att inte publicera just för att de inblandade ska slippa tjafs, vad de gör med sina bilder sen är inte min bag :D)

Inte bara roligt Peter, sjukt mycket billigare i jämförelse med skrevraket.

Bra bilder som vanligt!!
Väntar med spänning på söndans bilder!!
Fast det va en bra på när jag steker Krister på utsidan ;-)

Någon som vet om det var fler fotografer på plats? Tyckte det stod nån med kamera i varje kurva men det kanske var NinjaMicke™ som var överallt samtidigt... :confused:

Nä det är bara hojen som e snabb ;) dock brukar jag dra ett par bilder i en kurva, sen dra vidare till nästa osv. var en till kille där, Johan från bombrepa.

Nä det är bara hojen som e snabb ;) dock brukar jag dra ett par bilder i en kurva, sen dra vidare till nästa osv. var en till kille där, Johan från bombrepa.

Fast Johan söp ju bort sina bilder på Bombrepafest på kvällen så det kanske inte är så relevant. :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back