Arlanda MK

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Nu kanske jag pushar det lite med tanke på att det här är sporthoj.com men med tanke på att det är vinter så borde all hojåkning vara okej.

Kanske anses vara en dum fråga med jag hittar ingen adress till Arlanda MKs enduroslinga/bana. Har sökt som attan men blir ej klok på vart den ligger.

Ska dit imorgon så om ngn vänlig själv vill delge mig adressen så blir jag glad.

Tjupp

Jag har ingen adress dit men jag gör ett försök och beskriver vägen istället. När du svänger av E4 och hamnar på den långa raksträckan innan arlanda(där det dyker upp skyltar med terminalerna), där svänger du av till höger in på väg 273, vid trafikplats nybygget. Kör rakt genom rondellen. Följ vägen och kör genom ytterliggare en rondell. Du har nu arlanda på vänster sida. Drygt två minuter fram passerar du nu en sjö på vänster sida, där svänger du vänster mot sjöås. Efter ett par minuter på den vägen är infarten på vänster sida. Det borde vara skyltat.

Google map

Hoppas det hjälper dig något.

Jag har ingen adress dit men jag gör ett försök och beskriver vägen istället. När du svänger av E4 och hamnar på den långa raksträckan innan arlanda(där det dyker upp skyltar med terminalerna), där svänger du av till höger in på väg 273, vid trafikplats nybygget. Kör rakt genom rondellen. Följ vägen och kör genom ytterliggare en rondell. Du har nu arlanda på vänster sida. Drygt två minuter fram passerar du nu en sjö på vänster sida, där svänger du vänster mot sjöås. Efter ett par minuter på den vägen är infarten på vänster sida. Det borde vara skyltat.

Google map

Hoppas det hjälper dig något.

Tack som fan!
Jag kan omöjligt köra fel nu =)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!