Apro på Polly

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Jag hade en polly incident förra sommaren när jag var på väg hem från Roskilde.
När jag äter polly tycker jag om att trycka in så många som möjligt i munnen. Det gjorde jag i bilen på väg upp genom Sverige, allt var underbart.
Sen stannar vi på en mack strax söder om jönköping, jag går in o köper glass o frågar efter toa.
Jag tycker att folket i macken kollar lite konstigt på mig men jag tänker mest att det är väll för att jag inte duschat på en vecka o ser allmänt sliten ut.
Väll ute i bilen igen upptäcker jag en stor brun "bajs" fläck på förarstolen. En polly som missat munnen o rullat ner mellan mina ben o gjort ett perfekt avtryck mitt på sjärtrosetten. :D

fem trådar med samma innehåll måste vara något form av rekord här på SH

Nu har jag städat upp i Robbans bajsträsk. Det smakade choklad.

Robban W skrev:
Jag hade en polly incident förra sommaren när jag var på väg hem från Roskilde.
När jag äter polly tycker jag om att trycka in så många som möjligt i munnen. Det gjorde jag i bilen på väg upp genom Sverige, allt var underbart.
Sen stannar vi på en mack strax söder om jönköping, jag går in o köper glass o frågar efter toa.
Jag tycker att folket i macken kollar lite konstigt på mig men jag tänker mest att det är väll för att jag inte duschat på en vecka o ser allmänt sliten ut.
Väll ute i bilen igen upptäcker jag en stor brun "bajs" fläck på förarstolen. En polly som missat munnen o rullat ner mellan mina ben o gjort ett perfekt avtryck mitt på sjärtrosetten. :D

Ja, man brukar ju vara lite knasig i huvet ett tag efter att man kommit hem från Roskilde, troligen för att man suttit för mycket i solen. :tungan

Obetalbar historia :rofl

Synd att man inte kan skriva ner samma inlevelse som du har när du berättar det "live".

soppatorsken skrev:
Det kan man nog, men det skulle ta för lång tid att läsa.

*snilleblixt*
Robban borde spela in sina historier på video och lägga ut de här istället. :banana

Blev lite rädd när jag läste rubriken! :skrämd

Men det var ju bara din skitpollyhistoria :4skrika

Kom att tänka på en annan grej från i somras. Vi brände från Öland och du körde slalom mellan customhojkolonnen samtidigt som jag brände förbi dem i vägrenen. Sen när vi kom fram till macken och de andra hojarna kom ikapp oss blev du ju utskälld av en snubbe och blev så rädd att du fick en brun fläck i byxan. Då kunde du inte skylla på polly iaf!

He he he, dom där custom åkarna ser inte alltid direkt vänliga ut :skrämd

Jarle skrev:
He he he, dom där custom åkarna ser inte alltid direkt vänliga ut :skrämd

Nä, de passade ju på å hoppa på Robban när jag var inne på macken. Fegt. Annars hade jag kunnat försvara honom. :smasha

Polly skrev:
utskälld av en snubbe och blev så rädd att du fick en brun fläck i byxan. Då kunde du inte skylla på polly iaf!

Som jag minns det duschade jag honom o hans 15 polare med bensin, fick dom gråtande be om nåd medans jag skrattade o lekte med en tändare.

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...