Apriliaklubbens bandagar 2026

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Hoj
Tuono 1000 Factory BMW R1200S BMW F900XR
Hej
kopierar in FB-inlägg från Markus Sellgren som var på plats o plåtade (grymt bra bilder) - ni som inte var där missade fint väder, grillning, buller och trevlig samvaro.

1787174409709.png
Hallå fartdårar, jag var på plats och fotograferade 15/8 så sammanställt alla bilder nu.
För att det ska bli enkelt för er så är allt sorterat i hastighetsgrupper och övriga bilder i depå-mappen för allt som togs utanför banan!
Alla bilder är oredigerade i RAW format så tacksamma att behandla i efterhand.
Fick frågan över pris och tänker att vi gör det väldigt simpelt, ni får tillgång till allt material och faller något i smaken så swisha precis vad DU tycker bild(erna) är värd!
Minns inte vem som nämnde det men påpåekades att det saknas ofta bilder bakifrån hojen för att kunna utvärdera sin kroppsposition så hoppas att några av dessa kommer till nytta!
Alla tips,tricks och feedback är mer än välkommet så tveka inte på att kommentera.
Sist men inte minst, grymt evenemang och gemenskap. Nästa år blir besöket med både hoj och kamera!
https://drive.google.com/.../1GsJabdO29Tkdc56bHiA...
Email: Markus340@hotmail.com
Nummer: 0733339557

Ett fotoinlägg till på Apriliaklubbens FB
1787211623494.png
Tack för en riktigt rolig & trevlig dag på Kinnekulle med er!
Då vart det dags att släppa lös bilderna jag tog under både fredagen och lördagen. Fick en hel del (ca 600) bilder i massor av olika former och vinklar Så jag hoppas ni hittar er själva på någon av bilderna
☺️
.
Jag är fortfarande ny till fotografering, så betalning är 100% frivilligt och inget jag begär. Pengar ses bara som en donation till min nya hobby.
Vid frågor, problem eller önskemål om redigering, nås jag som enklast på: 079 304-18-18
Här är drive-länken till alla bilder:
https://drive.google.com/.../1bRwIyHtjblMAb7YMcS3aYH-X...

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis