Aprilia RS 125

FRÖLUNDA

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
-
Morsning.

Jag har de senaste månaderna intensivt letat efter den rätta motorcykeln som jag i början av år 2006 ska köpa. Jag var först inne på en Honda NSR, sen en Honda CBR och nu har jag slutligen NÄSTAN bestämt mig för an Aprilia RS 125. Jag skulle vara tacksam om en Aprilia RS 125 ägare skulle kunna kontakta mig antingen här eller över msn. Har ett par frågar som jag skulle vilja få besvarade -> "kristoffer_hammargren@hotmail.com".

Tack i förskott!

H4 skrev:
Vad kommer du att begära för din? Av ren nyfikenhet.

har faktist inte tänkt på det.

Men det är ju lite värdeminskning och sånt men har ju renoverat hela motorn och nu nya plastdrev för dom rasa totalt i måndags.

vad tros?

DJM skrev:

Men det är ju lite värdeminskning och sånt men har ju renoverat hela motorn och nu nya plastdrev för dom rasa totalt i måndags.

vad tros?

Sätt ut på 30k.

AndersJohansson skrev:
Sätt högt så gör jag också det :hihi

om du vill ha en lite trimmad så kommer jag sälja min under sensommar/ höst kanske vår:D beror lite på om interesse finns och om jag får pengar till ny cykel:)

DJM skrev:

vad tros?

Hmm, hade man vetat att du ägt den då hade man lätt pröjsat mellan 25-27.000 kr.

Lägg den på 28, prutbart.

RS "Alex" skrev:
om du vill ha en lite trimmad så kommer jag sälja min under sensommar/ höst kanske vår:D beror lite på om interesse finns och om jag får pengar till ny cykel:)

Och vad ska jag med din till då?
Har ju redan en :7peta

H4 skrev:
Hmm, hade man vetat att du ägt den då hade man lätt pröjsat mellan 25-27.000 kr.

Lägg den på 28, prutbart.

Den här då:
http://www.blocket.se/view/5553678.htm?caller=vnl_s&l=0&c=1&city=0

Undra vad det är för fel :3freak

AndersJohansson skrev:
Och vad ska jag med din till då?
Har ju redan en :7peta

nej nej alltså det var menat till trådstartaren, att han kan få köpa min :tummenupp viserligen ur funktion just nu men vilken 125 har inte det :hihi

han har inte ställt några frågor än :rolleyes:

Tompaa_ skrev:

Den har stått där på blocket ett tag, och ett dunderpris... måste vara något konstigt:

Säljer Aprilia Rs 125 Års model 2000 säljes som på bilden.
motorn har gått 600mil
cylindern har gått 0mil och kolven också.
papper och allt säljes som på bilden. med mycket grejer medföljer
ring mig 0735102705 pris är ej förhandligsbart!

17000KR SNABB AFFÄR MÅSTE BORT INOM VECKAN. TYSKA PAPPER. EJ REGGAD I SVERIGE. RING FORT 17000KR 0735102705. MEN INGEN PRUT ELLRE NÅTT ANNAT. DET MÅSTE BORT INNOM VEKCAN. SNABBA PÅ. billligt pris.

Varför 0 mil? Varför? Den har skurit ganska tidigt, sen att han inte kört något med de nya delarna är lite konstigt. Något stämmer inte iallafall.

Sen är den heller inte reggad i Sverige, så det drar ner på priset.

Är ni sega eller? Läs först den fina texten i CAPS LOCK och sedan tittar ni på Wiggah'n som poserar på hojen. Hojen är garanterat stulen. Man kan köpa tyska papper....

sismo skrev:
Är ni sega eller? Läs först den fina texten i CAPS LOCK och sedan tittar ni på Wiggah'n som poserar på hojen. Hojen är garanterat stulen. Man kan köpa tyska papper....

undra vem det är som är seg?!
det var ungefär det vi kosntaterade precis?

Tompaa_ skrev:
undra vem det är som är seg?!
det var ungefär det vi kosntaterade precis?
"Skumt", har ni påstått att det har varit. Jag drog det ytterligare ett steg och lade fram en hållbar hypotes istället för inkonkreta påpekanden såsom "Skumt".

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT