aprilia.rotten.com (varning för känsliga - olja!)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jahapp. Fucked, som de säger over there.

Bifogat

• fucked1.jpg
    fucked1.jpg
    84.1 KB · Visningar: 1,545
Mmm, skarp bild. Det fattas i alla fall en del av drevet här...

Bifogat

• fucked3.jpg
    fucked3.jpg
    81.8 KB · Visningar: 1,455
Biten av drevet och skiftgaffeln som gjorde hål i mitt bästa vevhus.

Bifogat

• fucked4.jpg
    fucked4.jpg
    77.8 KB · Visningar: 1,194
Här kan man stoppa i en dvärg, så kan han springa upp farten. (Lyteskomik är kass. Attackera mig, moralbögar!)

Bifogat

• fucked5.jpg
    fucked5.jpg
    76.1 KB · Visningar: 1,412
Lyckligt slut: Delarna är beställda. Vevhuset repareras alternativt byts ut, om jag inte lyckas. :crash

Tur att Mattias är en lugn och sansad person..... jag hade fasiken blivit hysteriskt om något sånt hänt mig. Tror inte det hade gått att identifiera cykeln efteråt. :D

Ser även att du har porr på väggen i garaget fyyyyy dig fyyyyy. Tänk på att många kvinnor tar illa upp! :p

Jag VET inte... Jag som aldrig kör för fort eller nåt. Konstigt. Det måste vara sabotage.

Mattias skrev:
Jag VET inte... Jag som aldrig kör för fort eller nåt. Konstigt. Det måste vara sabotage.

Freppa sa nåt om stenar i oljan, eller va det fossiler...

Allas vår Daytonahärdade 250-racerhjälte Henrik Nordgren hade ett vevhus till mig! Han ska få reklamplats av mig nu.

Då har du ju ett ex-vevhus. Man kan nästan säga att hojen kommer vara mer värd än innan, eller?

Ja, eftersom hojen är en ex-Clarqvist, så kommer ett ex-Nordgrenvevhus att dubbla värdet. Drygt.

Har du ingen silvertape eller? Så stort var ju inte hålet. Racetape fixar det mesta. Borde funka på växelgaffeln också men dock inte på drevet.

Back