Aprilia MX vs. Husky SMS

amius

Ny medlem
Gick med
7 May 2011
Hoj
Aprilia RS 125 -03
Aprilia MX vs. Husky SMS [BESVARAD]

[BESVARAD]

Hej. Som rubriken lyder så skulle jag vilja ha lite för och nackdelar för vilken man ska ha, för jag har fastnat för de för att dem passar min budget. Vad jag har förstått så är det väldigt svårt att få tag i delar till Aprilia. Men hur är det däremot med Husky? Lite allmän information om de bara, dvs, prestanda skillnad, hur mycket service det är, osv. :)

Alla svar är uppskattade! :)

Last edited:
Utgår ifrån att det är 2-taktaren han syftar på då 4-taktaren heter SMS4.
Jag har skrivit en del om qvarnan här på forumet, har du några frågor så går det bra att skicka iväg ett pm till mig :)

Tro inte att jag är dum, och att jag inte söker för jag har sökt väldigt mycket men inte hittat något om Huskyn och om det blir jobbigt, varför bryr ni er ens om trådarna. Det som "Kolla en ny tråd som jag tycker är jobbig och meningslös men ändå så ska jag posta i den". Om ni bara skiter i att posta ser jag ju att det är ointressant och ni behöver inte påpeka det. Har redan fått svar på det jag frågade så vi kan väl säga att tråden är stängd.

Eftersom alla svar är uppskattade, så måste ja bara säga att min KTM blåser båda 2 ;) nädå, men Italienska maskiner är det nästan alltid kvalitet på. Däremot så tror jag mer på Husqvarnan, vet inte varför funderare på en sån innan jag köpte min. Men blev inte så, tror heller inte att dom är så svårsålda :)

Tro inte att jag är dum, och att jag inte söker för jag har sökt väldigt mycket men inte hittat något om Huskyn och om det blir jobbigt, varför bryr ni er ens om trådarna. Det som "Kolla en ny tråd som jag tycker är jobbig och meningslös men ändå så ska jag posta i den". Om ni bara skiter i att posta ser jag ju att det är ointressant och ni behöver inte påpeka det. Har redan fått svar på det jag frågade så vi kan väl säga att tråden är stängd.

Det var inte för att vara dryg, utan poängen med att ha en hojvalstråd är för att det ska bli lättare för sådana som dig som jagar information.
För är den samlad på ett bra sätt i en tråd är det nog lättare att hitta den än som det är nu, där alla frågar hej vilt.

Hoppas du förstår min tankegång :)

Det var inte för att vara dryg, utan poängen med att ha en hojvalstråd är för att det ska bli lättare för sådana som dig som jagar information.
För är den samlad på ett bra sätt i en tråd är det nog lättare att hitta den än som det är nu, där alla frågar hej vilt.

Hoppas du förstår min tankegång :)

Jag förstår. Riktade mig inte mot dig när jag skrev, utan jag pratade mest om 1:a och 3:e kommentaren.

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor