Aprilia i sverige

Berra Bula

outlaw since 1991
Gick med
19 Aug 2006
Hoj
Honda crf450x -06 Yamaha YZF 250 -05 till salu
Vet inte riktigt på vilken avdelning jag ska lägga tråden menmen..

jag behöver veta vem som är generalagent på aprilia i sverige, eller sågon som är jävligt bra på delar till aprilia i sverige..

behöver nämligen delar riktigt snabbt..

tacksam för alla svar!

Du får inte delar riktigt snabbt... Beställ från http://www.apriliaforum.com eller http://www.rsvr.net om du vill ha det snabbt.

Annars är det TMP Scandinavia som är generalagent och de är inte duktiga på att få hem grejjer i tid. Sen håller Aprilia just nu på att lägga om sitt reservdelssystem i Italien vilket gör att saker och ting tar oändligt lång tid att få just nu. Hoppas det löser sig!

Tack, men inte riktigt det jag sökte.. jag måste ha orginal delar till en moppe av märket aprilia.. kanske är lite fel forum osv men jag pallar inte bli medlem på typ moppenet för att ställa en fråga som man lika gärna kan få svar på här

någon som vet en svensk återförsäljare då? som är grym på aprilia?:confused:

Berra Bula skrev:
2431195 Tack, men inte riktigt det jag sökte.. jag måste ha orginal delar till en moppe av märket aprilia.. kanske är lite fel forum osv men jag pallar inte bli medlem på typ moppenet för att ställa en fråga som man lika gärna kan få svar på här

www.Starol.se har i ala fall delar till rs 250 kolla där:tummenupp
//Robin

Berra Bula skrev:
2431195 Tack, men inte riktigt det jag sökte.. jag måste ha orginal delar till en moppe av märket aprilia.. kanske är lite fel forum osv men jag pallar inte bli medlem på typ moppenet för att ställa en fråga som man lika gärna kan få svar på här

www.starol.se - de är återförsäljare av aprilia och har för mig att de kan ta hem delar till både moppar och motorcyklar.

Fortfarande TMP Scandinavia som är leverantör till dem - alltså de som importerar Apriliadelarna - och finns inte delarna hos TMP i Danmark så är det i princip tvärkört att få tag på dem inom vettig tid.

imaster skrev:
2431215 Fortfarande TMP Scandinavia som är leverantör till dem - alltså de som importerar Apriliadelarna - och finns inte delarna hos TMP i Danmark så är det i princip tvärkört att få tag på dem inom vettig tid.
En bra egenskap när man åker Aprilia är tålamod.
Rätt del i rätt tid är tyvärr inte prio ett i ursprungslandet.

TMP scandinavia, kollade deras hemsida och är det danskt? hur kan man lättast kominucera med dem? lite jobbigt med alla ord på danska/svenska..

jag får tacka för alla svar, har hittat vad jag letade efter:tummenupp

Back