Aprilia 125 06

Wargen skrev:
Det är en på forumet som har beställt en sån...kommer inte på va han heter på forumet.

nämengud :O tänk vad fräckt om typ 2-3 år hur många här på forumet så har köpt sådana där. skämt åsido. det är en motorcykel inte en gud eller något.. :huvet :banana

10 000 kr billigare än jag trode.

Snygg som bara den är den oxå!

Sjukt snygg, äntligen börjar dem likna moderna sporthojar ;) ..

(spetsat till bakpartiet , rakare och spetsigare kåpor framtill)

philson in da house:
ush för bögläppen!.

Fattar inte riktigt vad det namnet kommer ifrån, moppefuckon tror jag eller......

Helt rätt har inte haft mage att montera "stänklappen" på dom 3 som jag levererat den här veckan, det är sug efter dessa hojar, kommer 3 till i nästa vecka och 3 som ska ut som Rent-A-Racers, det verkar som om sommaren 2006 kommer att bli en ännu större 125 sommar än 2005 som var ganska bra.....

DP says: Gissar på att det snart dyker upp flera RS125 06-ägare på Sporthoj.com....

DP skrev:
philson in da house:
ush för bögläppen!.

Fattar inte riktigt vad det namnet kommer ifrån, moppefuckon tror jag eller......
Sporthoj.com....
Jaa du.. bögläpp är ju ett utryck för att det är fult med lång stänkskärm. :fakta

DP skrev:
philson in da house:
ush för bögläppen!.

Helt rätt har inte haft mage att montera "stänklappen" på dom 3 som jag levererat den här veckan, det är sug efter dessa hojar, kommer 3 till i nästa vecka och 3 som ska ut som Rent-A-Racers, det verkar som om sommaren 2006 kommer att bli en ännu större 125 sommar än 2005 som var ganska bra.....

DP says: Gissar på att det snart dyker upp flera RS125 06-ägare på Sporthoj.com....

Det är fjolligt att ha så lång för att inte skita ner sig.

va jobbigt om många köper 06 orna då blir jag avundsjuk mm :rofl

Haha den stänkskärmen va inte å leka med :rofl

Vad tänker dom med egentligen?

"Hmm, vi gör en fetingstajlad hoj å sen sätter vi dit världshistoriens längsta stänka som grädde på moset." :fatta!

Back