Antony Gobert - indraget körkort till 2010

Man kan inte annat än att fascineras av sådana persoligheter som har talang given direkt från gud själv men ändå väljer att spola alltihop rakt ner i toaletten och sen bara står och garvar åt det. Ungefär som Matti Nykänen. Mycket konstigt.

Teddy skrev:
Man kan inte annat än att fascineras av sådana persoligheter som har talang given direkt från gud själv men ändå väljer att spola alltihop rakt ner i toaletten och sen bara står och garvar åt det. Ungefär som Matti Nykänen. Mycket konstigt.
Med skillnaden att Nykänen vann allt som han kunde vinna samtidigt som han spolade ner sitt liv i sprit.

Jag undrar hur Goberts karriär sett ut om han inte åkte fast i dopingkontrollen och blev sparkad av Suzuik för att ha rökt på? Världsmästare? Inte omöjligt. Kenny tog ju hem titeln ett par säsonger senare.

Teddy skrev:
Jag undrar hur Goberts karriär sett ut om han inte åkte fast i dopingkontrollen och blev sparkad av Suzuik för att ha rökt på? Världsmästare? Inte omöjligt. Kenny tog ju hem titeln ett par säsonger senare.
Intressant hypotes. Det hade inte räckt med att inte åka fast i den kontroll som gjorde att han sparkades från Suzukis GP-team. Men ett någorluda normalt leverne hade troligen gjort det svårt för Doohan att ta fem raka titlar.

Teddy skrev:
Han hade åkt ut av någon annan anledning. Han var tämligen sjövild. Vems hjälm var det han pissade i :va

Gud stoppade det övermåttet av talang i ett paket med övermått på många egenskaper - vissa bra, andra mindre bra. Synd, för han vekar ha varit ett världsmästarämne.

Heroin var det ja...tragiskt...

Jag ser Gobert lite som roadracingens svar på den självdestruktiva konstnärssjälen. Racingens Tommy Bolin. Hoppas han slipper dö ung bara...

Chris Ash skrev:
Heroin var det ja...tragiskt...

Jag ser Gobert lite som roadracingens svar på den självdestruktiva konstnärssjälen. Racingens Tommy Bolin. Hoppas han slipper dö ung bara...
Heroin? Var det verkligen heroin i det testet som gjorde att han fick sparken av Suzuki? Har bestämt för mig att det var marijuana.

Gustav O skrev:
Heroin? Var det verkligen heroin i det testet som gjorde att han fick sparken av Suzuki? Har bestämt för mig att det var marijuana.

Jag har också hört marijuana.

Bingo skrev:
. Vems hjälm var det han pissade i :va
Nial Mc Kenzies hjälm fick bli potta.
Men det finns en del som påstår att det var en journalistproduktion , just bara för att spä på myten om roadracingens bad boy.

Lord Melchet skrev:
Nial Mc Kenzies hjälm fick bli potta.
Men det finns en del som påstår att det var en journalistproduktion , just bara för att spä på myten om roadracingens bad boy.

Neil Hodgson, MacKenzie körde BSB 1997.

Gobert kör i CEV Formula Extreme i år för Team Austin Suzuki Motorrad enligt Dailymotos??? :va

Dailymotos

Last edited:
Anthony Gobert är anmäld till Dunlops däcktester på Albacete och Valencia den 15-20 mars för Austin Suzuki Motorrad.

Axxexs skrev:
Anthony Gobert är anmäld till Dunlops däcktester på Albacete och Valencia den 15-20 mars för Austin Suzuki Motorrad.

satte han på sig hjälmen efter nogon pissat i den :zpy

e han anmäld till drogtesten okså undrar om han e positiv på testet :ajjabajja fyyyyy

matti nykkänen gorde ju inbrott i villor det sista ja hörde :tungan

Ps alkohol e en drog okså men den e laglig :yoparty

Robin Hood :hihi

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden