Antisemit eller Ultrasionist?

Antisemit eller ultrasionist?

• Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Pest eller kolera, vad väljer du?
Är det bättre att landsförvisa någon för att han inte tror på vedertagna historiska fakta eller är det bättre att vara en sosse i Sverige som tycker att tennisspelare som är judar inte ska få vara i Sverige?

Det roliga är att båda läger får vatten på sin kvarn:

Titta, man får ju inte ens ifrågasätta teknikaliteter i utrotningslägren utan att landsförvisas - Asalam Alejkum Allah allah

Titta, vi får ju inte ens spela tennis i Europa längre, vi måste nukleärbomba Iran omedelbart

Själv står jag upp för rätten att spela tennis oavsett om man är jude eller inte. Tycker i och för sig att man ska få tvivla på vilka historiska fakta man vill också, även om man är Kristen (dvs världens för tillfället mest bespottade folk).

When the Man comes around säger jag bara, there will be a golden ladder reaching down.

Kan ingen bara nuka alla i den där konflikten, så att vi andra kan få lite lugn och ro.:mad:

Mer tennishallar åt folket förresten! :yoparty Jag väljer alltid tennisalternativet i första hand.

Ibland roas jag av tanken på din tristess...

Jag roas av tanken att någon gång uppnå det stadiet av lycka, tyvärr har jag alldeles för få timmar men spenderar en del av dem här som rekreation. Hoppas även det roar dig! :hej

Otroligt löjligt, det där med tennisen. Är det klubbat nu att det ska liras utan publik?

Snacka om kollektiv bestraffning.

må vara en dum fråga, men va fan betyder topic?

Antisemit förstår jag efter en snabb koll på wiki, men Ultrasionist:confused:

man lär sig nya saker varje dag :rolleyes:

må vara en dum fråga, men va fan betyder topic?

Antisemit förstår jag efter en snabb koll på wiki, men Ultrasionist:confused:

man lär sig nya saker varje dag :rolleyes:

Ytterst befogad fråga!
Det är ett löjligt aftonbladetifierat ord som jag grep ur luften alldeles själv.
Sionist är ju ett existerande ord och det är något fint att vara, Ultrasionist ger dock medvetet en dålig klang. Precis som vi kan läsa om högerextremister (är det folk som vill ha extremt låga skatter?) eller ultranationalister (folk som vill fira midsommar varje dag helst?) så tyckte jag att jag ska överdriva litet.

Tur att du hittade Antisemit på Wikipedia i alla fall!

ultranationalister [/I](folk som vill fira midsommar varje dag helst

:) Mycket bra definition. Jag ansluter mig härmed omgående till ultranationalisterna. Tänk om det kunde vara ljust vid midnatt året om...:yoparty

För övrigt så är jag vacklande till vad jag skall rösta på i pollen. Normalt sett hade det utan betänketid blivit ultrasionist, men just nu förtjänar inte Israel min support.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph