Another rookie..

Diezeldoris

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2010
Hoj
Ingen än.. Men snart så!!
Jaha nu har ju även Tant Diezeldoris från dom jämtländska urskogarna sökt sig hit också..
Jävla gubblurv jag har som gjort att 2-hjulingsådern har vaknat i mig!
Planer på att ta hojkort har funnits länge, å kan säga så här att nu jävlar suger det i tarmen varje gång man hör en hoj vråla förbi.

Men man får väl se vad det lider. Rullar firman på som den ska så är Sverige i otrygga händer nästa sommar :tummenupp då blir det allt åka av!

Är man fundersam på vem fan jag e, då frågar man :yoparty

Välkommen hit, blir nog inga som helst problem för dig att passa in här. Verkar ha rätt attityd och inställning så de blir nog som handen i hansken. :tummenupp

Får bara se till att klara kortet a.s.a.p och sen de viktigaste nått med 2-hjul och åka på.. :D

Välkommen
Men det finns redan en tjej på forumet som har DiselDoris som nick. Så jag tycker du ska fundera på att byta till ett annat:tummenupp

Man får tacka å bocka! Givetvis ska det bli hoj här! Måste ju fylla upp garaget med leksaker så man kan bli känd som Flåbusen i Björkvik.
Attityden har du helt rätt i Rav3n. Den är det sista som överger mig ;)
Älskar ju å skrämma slag på innevånarna här på 4 hjul så 2 kommer bli hur perfa som helst!

Byta namn får jag väl ev ta en funderare på, men jag e ju känd som diezeldoris i mina 18 wheeler kretsar så vi får se. Om inte nån fler har nån invändning så :)

Välkommen!
Byt för allt i världen inte nick bara för att några nollor här vill att du gör det. Är det någon moderator som ber dig, skit i dem. :hihi

Putsa gärna till språket dock. :arsele Många minderåriga och äldre som är väldigt omogna och påverkbara som hänger här. Särskilt alla skauningar i RR. :krama

Välkommen !

Bara du inte skaffar kromsläde... :D
Såna förare hänvisas till järnsäng.se :yoparty

SKOJ! Putsa språket på mig kan bli svårt då ja e jämtlänning i grund och botten.. :P
Envis till tusen så det krävs en hel del bankande på mitt ammoniakhuvud innan det händer något..
Men jag tackar å bockar ä känner mig skitvälkommen här! Ska försöka va lite mer aktiv bara den här förbaskade internetleverantören vi har tar å sätter en dynamit i arslet på sina tekniker och skickar ut dom så vi slipper sitta med en vevgrammofon till uppkoppling :P

Till dess: SEE YAA!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...