Annonsering

spharv

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Suzuki
Var tycker/tror ni det är bäst att annonsera? Jag har annonserat mest på blocket, och kollar mest annonserna på blocket. Men när det gäller mc... Många borde ju "missa" blocket och andra internetbaserade annonsbanker? Finns det större chans att folk hittar ens annons om man sätter ut den i mc-börsen, eller ska man ta en "vanlig" hojtidning typ MC-nytt, Allt om MC eller Bike? De borde ju ha ganska många läsare...? Då kommer man kanske åt de som har en gammal pärla ståendes i garaget men som inte brytt sig så mycket om att annonsera, om de fortfarande prenumererar? Vad skulle du rekommendera?

/Spv

spharv skrev:
Var tycker/tror ni det är bäst att annonsera? Jag har annonserat mest på blocket, och kollar mest annonserna på blocket. Men när det gäller mc... Många borde ju "missa" blocket och andra internetbaserade annonsbanker? Finns det större chans att folk hittar ens annons om man sätter ut den i mc-börsen, eller ska man ta en "vanlig" hojtidning typ MC-nytt, Allt om MC eller Bike? De borde ju ha ganska många läsare...? Då kommer man kanske åt de som har en gammal pärla ståendes i garaget men som inte brytt sig så mycket om att annonsera, om de fortfarande prenumererar? Vad skulle du rekommendera?

/Spv
Bäst priser verkar man hitta på ebay men det är om du är villig att köpa av ex jänkare och andra nationliteter vilket kan vara lite farligt (tycker den försiktige^^).
Till min egen hoj (TLS) har jag aldrig någonsin sett några reservdelar på blocket eller nån annan av de där lite större sajterna. Däremot händer det att man hittar lite prylar på det här forumets annonsavdelning vilket är bra!
Hoppas att det var till nån hjälp!
Lycka till med prylletandet :fyllisar
Edit: Ska du köpa bara hoj så tycker jag nog att blocket är bäst.

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back