Bepps
Ny medlem
Man kan ju undra varför det finns en köp o sälj marknad när det aldrig går att lägga in en annons med bild!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
där e ju fullt med bilder på annonserna , så de kan ju va du som gör fel !!!!!
Kanske för att bilderna är för stora, både antal pixlar och storlek?![]()
Det går säkert bra, om man lever på det, och har tid/pengar/resurser för såna lösningar, det vore ju lite jobbigt om alla tar 10mpix-bilder i högstakvalitet (4-5mb styck) och skickar upp hit så Swedies server ska få sitta å processa om dom till småbilder. Dessutom skulle det ju äta en hel del bandbredd.Ja, det kan vara det felet. Det skulle underlätta om bilderna automatiskt redigeras gällande storlek etc. Så fungerar det ju på en del andra sidor och då slipper man redigera bilderna själv, fast det kanske är invecklat att genomföra, vad vet jag?![]()
Saker som inte funkar brukar man väl inte sakna?Däremot söka bland forumen på SH saknar jag redigt, har jag tex ett problem å vet att jag har läst det innan i nån tråd så e det nästan omöjligt att få fram igen, har även testat att googla fram det med blandat resultat ,,, kanske off topic men men![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |